فیلمبرداری ˝کلاه پهلوی˝ همچنان ادامه دارد

همزمان با پخش قسمت تازهی از سریال ˝کلاه پهلوی˝، گروه سازنده سریال در حال تدارک فیلم‌برداری بخش‌های تازه‌ می باشند و به زودی صحنه به راه افتادن سیل در شهر سامان در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، قسمت سی و پنجم از سریال «کلاه پهلوی» که قرار بود جمعه، ۲۴ خرداد ماه پخش شود، این هفته به روی آنتن خواهد رفت.

 قسمت سی و پنجم سریال کلاه پهلوی هفته قبل به نمایش درنیامد و این قسمت، جمعه این هفته ۳۱ تیرماه نمایش داده خواهد شد. در این قسمت مخاطبان با اتفاقها و اتفاقات گوناگونی مواجهه می‌شوند. در پی برگزاری تعزیه در شهر سامان و دستگیری محمد علی و سید اکبر، «آقای احسان» قاضی متدین شهر نیز از سوی دولت مرکزی عزل می گردد و قاضی جوانی به سامان فرستاده می گردد. او با صدور حکمی، برگزار کنندگان تعزیه را به تهران می فرستد تا در آنجا محاکمه شوند.

همچنین «ژان» هم که برای معامله عتیقه به سامان آمده، گرفتار توطئه کریم شده و توسط پلیس سیاسی دستگیر می گردد. آزادی او ماجراهایی را به دنبال می آورد.

از دیگر اتفاقهای این قسمت می‌توان به فشار فرمانداری بر میرزا رضا و همسرش برای پذیرش فرمان کشف حجاب و حضور در جشن فرمانداری اشاره کرد که با واکنش میرزا رضا همراه می گردد.

همچنین در این قسمت پرده‌خوانی «محسن میرزاعلی» نمایش داده می گردد. پس از نمایش برگزاری مراسم تعزیه در قسمت ۳۴، این دومین بار است که سریال کلاه پهلوی به یکی از سنت های آیینی و فرهنگی می پردازد. از این قسمت بازی «آرش عبدالعظیمی» در نقش قاضی رستمخانی، قاضی تازه شهر سامان نیز آغاز خواهد شد.

این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه‌کنندگی «محمدرضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و ۱۰ ماه از آغاز پخش آن می‌گذرد.

پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.