فیلمبرداری «عملیات مهد کودک» تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد

فیلم اژدری به جشنواره کودک نمی رسد/

سینماپرس- گروه سینما/ فیلمبرداری فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد و به همین دلیل بعید به نظر می رسد که این فیلم به جشنواره کودک اصفهان برسد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلمبرداری این فیلم از ۷ مرداد ماه شروع و تابه حال ۲۰ درصد از فیلمبرداری آن انجام شده است.

مراحل فنی فیلم همزمان انجام میشود تا فیلم برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان به نمایش درآید.

بازی لیلا بلوکات، فرزاد حسنی، نرگس محمدی، آفاق بهشتی، شبنم فرشاد جو و امیرحسین رستمی در این فیلم تقریبا تمام شده و تنها دو سکانس مهدکودک است که همه این بازیگران دوباره بازی خواهند داشت.

گروه هم اکنون در لوکیشنی در زعفرانیه مشغول فیلمبرداری هستند و احتمالا پس از این لوکیشن سکانس مربوط به بازی سروش صحت و بهنوش بختیاری فیلمبرداری می شود.

شهربازی، چند سکانس خیابانی، یک جلسه در استودیو کروماکی، مهد کودک و منزل یاسر لوکیشن های بعدی فیلم هستند.

۱۵ جلسه برای فیلمبرداری در لوکیشن قبلی فیلم در فرمانیه که شامل سه لوکیشن از فیلم بود، برنامه ریزی شده بود که با ۱۱ جلسه کار در این لوکیشن به پایان رسید.

تدوین فیلم را حسن ایوبی انجام میدهد و ناصرچشم آذر موسیقی کلیپ های متعدد فیلم را می سازد. همه بازیگران حتی هنرورها انتخاب شده اند و با آن ها قراردادها بسته شده است.

علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضلاللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، امیر حسین رستمی، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، نفیسه قدرتی، آفاق بهشتی، زینب علیخانی، ژاکلین آواره، اصغر کردبچه، علی اسکندری، مرضیه اکبرنژاد، مرتضی تهرانی، مجید مختارپور به همراه بازیگران خردسال کیمیا حسینی، مبیناسادات آتشی، ساینا اژدری، دانیال ابوطالب و یاس نوروزی از بازیگران این فیلم هستند.

«عملیات مهد کودک» فیلمی در گونه کودک است و داستان ۵ کودک را روایت می کند که برای جلب توجه والدین خود دست به کار بزرگی می زنند. بخش هایی از این فیلم به صورت جلوه های ویژه رایانهای تولید خواهد شد.
سایر عوامل تولید عبارتند از: نویسنده و کارگردان: فرزاد اژدری، مدیر فیلم‌برداری: سید محسن جاهد، مدیر تولید: بهمن گودرزی، تدوین حسن ایوبی، طراح گریم: مهین نویدی، جلوه‌های ویژه بصری: امیررضا معتمدی، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، صدابردار: بهروز معاونیان، فیلم‌بردار: حسن سلیمانی، مدیران تدارکات: یدالله مقدم – عباس خدادادی و محمد سلیمانی، جلوه‌های ویژه میدانی: گروه ۱۳ به مدیریت ارشا اقدسی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی مردانی، دستیار اول فیلم‌بردار: ابوالفضل ناصری، دستیار دوم کارگردان: فرخ اژدری، دستیار سوم کارگردان: مرضیه اکبرنژاد، بازیگردان کودک: ژاکلین آواره، شاعر: ساغر مختاری، عکاس: لیلا خوش‌کنار، مسئول هنروران: علیرضا جوان، دستیار طراح صحنه و لباس: مریم غفرانی، منشی صحنه: آزاده زارعی، تهیه کننده: رویا شریف.

انتهای پیام/ ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۹۷۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.