فیلمبرداری «چ» در افسریه ادامه دارد

رونمایی از عکس‌های جدید «چ»/
فیلمبرداری «چ» در افسریه ادامه دارد
۲۲ مهر – ۱۱:۱۹:۳۱ – { سینمای ایران } – کـدخبـر : ۱۱۸۰۸۵
  • فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در پادگان محمد رسول‌الله افسریه همچنان ادامه دارد.

سوره سینما: سایت فیلم تازه ابراهیم حاتمی‌کیا عکس‌های تازه پروژه «چ» را منتشر کرد، فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» در شرق تهران ادامه دارد و گروه در پادگان محمد رسول‌الله افسریه مشغول گرفتن سکانس‌های هلال احمر پاوه هستند.

فیلمبرداری سکانس‌های هواپیمای این کار نیز به اتمام رسیده است. حدود یک و ماه و نیم دیگر فیلمبرداری این کار تمام می‌شود. مهدی‌ حسینی‌ ۳۵ درصد از تدوین این کار را تمام کرده و بهزاد عبدی به تازگی ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرده است.

در فیلم سینمایی «چ» نقش شهید چمران را «فریبرز عرب‌نیا» ایفا می‌کند و ‌«سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بابک حمیدیان»، «محمد مهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است. حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار شده و بهمن اردلان صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی مسئولیت تدوین و ساخت موسیقی فیلم را برعهده دارند.


پایگاه خبرى ، تحلیلى سوره سینما
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.