فیلمسازان ایرانی یک هفته فرصت دارند

۱۱اردیبهشت،

به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران،  «سیمون سیمونیان» مدیردبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران با ذکر این مطلب تاکید کرد: کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند هرتعداد فیلمی را که مایل باشند، پس از پرکردن فرم تقاضای شرکت (همراه با CD عکس کارگردان و عکس فیلم) تا روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به دبیرخانه جشنواره ارایه کنند.

او با تاکید بر این نکته که مهلت اعلام شده تمدید نمی‌شود، افزود: آخرین مهلت تحویل نسخه نهایی فیلم‌ها اول خردادماه است.
 

سیمونیان همچنین افزود: اشخاصی که فرم شرکت در جشنواره را پر می‌کنند، می‌توانند آثارشان را بر اساس مقررات جشنواره در بخش‌های زیر مجموعه «بخش مسابقه ایران» یعنی «رویش یاس‌ها» و «خاطره یاس‌ها» شرکت دهند.
 

او اظهار داشت: «رویش یاس‌ها» نمایش‌دهنده آثاری است که قبل از خرداد ۹۲ در شبکه‌های تلویزیونی و شبکه خانگی پخش و توزیع نشده باشند. در بخش «خاطره یاس‌ها» نیز آثاری به نمایش درخواهد آمد که در شبکه‌های تلویزیونی و شبکه خانگی پخش و توزیع شده باشند، مشروط بر اینکه بیش از ۲سال از تولید آن‌ها نگذشته باشد.
 

مدیر دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران، در پایان دربارهٔ تعریف این جشنواره از فیلم‌های ویدئویی، توضیح داد: منظور از فیلم ویدئویی، اثری است که در انواع فرمت‌های ویدئویی و صرفا برای نمایش‌های تلویزیونی و خانگی تولید می‌شود.
دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «محمدرضا عباسیان» در دو بخش مسابقه فیلم های ایرانی و مسابقه بین‌الملل از ۱۰ تیرماه لغایت ۱۵ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.
 

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.