فیلمنامه «آینه شمعدون» باید بازنویسی شود

۰۱م آذر ،

 مهدی عظیمی سرپرست اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، در خصوص آخرین وضعیت فیلم «آیینه شمعدون» که پیش از این اعلام کرده بود بررسی‌های انجام شده و چهارشنبه اعلام خواهد شد، گفت: «جلسه شورای پروانه ساخت در خصوص این فیلم تصمیم گرفت که با توجه به تغییرات صد در صدی که در فیلمنامه انجام شده فیلمبرداری متوقف شود و تهیه‌کننده فیلمنامه را بازنویسی کند و مجدد برای بررسی و تصمیم به شورا ارائه کند.»

وی افزود: «تا تصویب فیلمنامه در شورای پروانه ساخت، فیلمبرداری همچنان متوقف است.»

عظیمی خاطرنشان کرد: «دوستان می‌توانند این کار را چند روزه انجام دهند و یا زمان بیشتری را صرف آن کنند و هر موقع فیلمنامه تازه را آوردند و تصویب شد می‌توانند ادامه کار دهند.»

در «آیینه، شمعدون» رضا عطاران ،‌محسن تنابنده ‌، احمد مهران‌فر،‌ پانته‌آ بهرام‌، مهران احمدی‌، فتانه ملک محمدی‌، لیلا بلوکات‌ و مصطفی زمانی به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

داستان «آیینه، شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان دربارهٔ زن و شوهری به نام «فتحی» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. فتحی در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می‌شود که اهالی محل به کمک آنها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌دهند.

«آیینه، شمعدون» فیلمی طنز و فانتزی است که براساس فیلم نامه احمد رفیع‌زاده مقابل دوربین رفت و در اواسط کار،فیلمبرداری آن به سبب آنچه تغییر در فیلم‌نامه عنوان شده بود،متوقف شد.

۵۷۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.