فیلمی که بدون حضور هیچ سوپراستاری تماشاگران را به شگفتی واداشت

۱۶ام بهمن ،

فیلم ۲۲۰ میلیون تومانی “تنهای تنهای تنها” بدون حضور هیچ سوپراستاری تماشاگران را به شگفتی واداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، نشست خبری فیلم سینمایی “تنهای تنهای تنها” با حضور ادریس عبدی پور تهیه کننده، احسان عبدی پور کارگردان، فریدون خلعتبری آهنگساز، ساعد نیکزاد فیلم بردار و هنرمند نوجوان علیرضا فرهوفر برگزار شد.

احسان عبدی پور در این نشست که یکی از پرنشاط ترین و با انرژی ترین نششت های پنجمین روز جشنواره فیلم فجر بود، گقت: حالم بسیار بد است و استرس بسیاری دارم. فیلم “تنهای تنهای تنها” در جشنواره هر بار با کیفیت و وضعیت متفاوت به اکران درآمد.

وی افزود: تمام کارهایم را در تلویزیون انجام دادم و از بوشهر و با آدم های بوشهری به اینجا رسیدم.

ساعد نیکزاد در این نشست گفت: متاسفانه زمانی بدون داشتن اطلعات فنی تاسیساتی وارد کشور می شد و ما دچار مشکل می شدیم. ابزار و علمی که به کشور وارد می گردد باید با تحقیق انجام شود.

وی ادامه داد: این فیلم بسیار به دلم نشست و برای منی که سال ها منتظر بودم تا سینما کار کنم تجربه بسیار خوبی بود.

فردین خلعتبری در این نشست گفت: نگاه های بشاش مخاطبان مرا دلگرم کرد که به فیلم احسان عبدی پور بیشتر توجه شود. از جامعه مطبوعاتی خواستارم که تلاش کنند تا احسان عبدی پور معرفی شود.

احسان عبدی پور در ارتباط نام فیلم با محتوای آن گفت: گزینه های بسیاری برای عنوان این فیلم در ذهن داشتیم اما متاسفانه وزارت ارشاد هیچ کدام از آن ها را تایید نکرد.

خلعتبری در این خصوص تصریح کرد: تقاضا دارم در خصوص عنوان فیلم فضا بازتر شود، زیرا نامگذاری یک فیلم تاثیر بسیاری بر روی افزایش مخاطبان دارد.

احسان عبدی پور در خصوص سفارشی بودن کار گفت: تلاش کردیم تا فیلم سفارشی نباشد. این فیلم به سفاری هیچ ارگانی ساخته نشده و بسیار خوشحالم که در سینمای ایران این فیلم را ساختم.

وی با انتقاد از مدیران فرهنگی گفت: باید با مدیران فرهنگی که زمان سمت زمانی سمت هایی مثل رییس قطعات سایپا یا از این قبیل سمت ها را داشتند، گفتگو و آن ها را مجبا کرد.

عبدی پور درخصوص حضور نداشتن این فیلم در بخش سودای سیمرغ گفت: تصور می کنم چون فیلم “تنها تنهای تنها” از چهره ها بی بهره بود در بخش سودای سیمرغ قرار نگرفت./ی۲

برای ملاحظه آخرین خبرها، تصاویر و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.