فیلم «اینجا بدون من» راهی استرالیا شد

فیلم سینمایی «اینجا بدون من» که پخش جهانی آن برعهده موسسه رسانه‌های تصویری می باشد، پس از حضور در چهاردهمین جشنواره بین المللی« ریودو ژانیرو » برزیل عازم استرالیا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری، دومین جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی استرالیایی که تنها جشنواره سراسری مختص به سینمای ایران در استرالیا می باشد، طی ۲۵ روز و در پنج شهر بزرگ استرالیا برگزار می گردد.
 
 فیلم های سینمای ایران، در شهرهای ملبورن، سیدنی، آدلاید، بریزبین، کانبزا به نمایش گذاشته می شوند و علاوه بر فیلم «اینجا بدون من»، فیلم های سینمایی دیگر همچون «پله آخر»، «آینه های روبرو»، «نارنجی پوش»، «بغض» و «سوگ»  به اکران در خواهند آمد .
فیلم سینمایی «اینجا بدون من» با بازی فاطمه معتمدآریا، پارسا پیروزفر، صابر ابر و نگار جواهریان، قصه خانواده‌ای روایت می‌شود که پای دخترشان مشکل دارد و تمام دغدغه این خانواده رفع مشکل اوست و با ورود یک غریبه زندگی آنان دستخوش تغییراتی می شود.
این فیلم در روزهای ۱۵، ۲۲، ۲۳، ۲۹مهرماه و روز ششم آبان ماه به نمایش درمی آید و در نمایش روز گذشته خود با استقبال خوب مردم مواجه شده است.
شایان ذکر است این جشنواره در جهت معرفی سینمای ایران در کشور استرالیا بوده و غیر رقابتی می باشد. /ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.