فیلم بعدی جیمز باند را سام مندس نمی‌سازد

۱۶م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، سام مندس که «اسکای‌فال» بیست و سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های باند را کارگردانی و آن را به پرفروش‌ترین فیلم جیمز باندی تاریخ سینما بدل کرد، در مصاحبه‌ای با امپایر گفت فیلم جدید باند را کارگردانی نمی‌کند.

 

این فیلمساز برنده اسکار گفت: «تصمیم بسیار دشواری بود که پیشنهاد مایکل و باربارا را برای ساختن فیلم جیمز باندی دیگری رد کنم.»

 

مندس افزود: «کارگردانی «اسکای فال» یکی از بهترین تجربه‌های زندگی حرفه‌ای من بود، اما من کارهای تئاتری متعددی باید انجام بدهم و تعهدات دیگری هم دارم. «شاه لیر» و «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» دو تا از این نمایش‌ها می باشند و در یک و سال اندی دیگر نیازمند توجه کامل من می باشند.»

 

دانیل کریگ در «اسکای فال» که با بودجه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شد، برای سومین بار نقش مامور ۰۰۷ را بازی کرد و خاویر باردم به نقش ضدقهرمان اصلی مقابل دوربین رفت.

در این فیلم وفاداری جیمز باند به «ام» مورد آزمون قرار می‌گیرد و این زمانی است که قبل «ام» فاش می‌شود و «ام آی ۶»‌ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا) مورد حمله قرار می‌گیرد. در همین حال ۰۰۷ باید تهدیدها را خنثی کند، بی‌آنکه برای‌اش مهم باشد این کار به لحاظ شخصی چقدر برایش هزینه دارد.

 

مایکل ویلسن و بارابارا بروکولی، تهیه کنندگان «اسکای‌فال» نیز در این باره گفتند: «کاملا از همکاری با سام لذت بردیم، او موفق‌ترین فیلم تاریخ این فیلم‌ها را ساخت.»

 

این دو در ادامه گفتند: «خیلی خوشحال می‌شدیم اگر باند بعدی را با او کار می‌کردیم، اما کاملا به تصمیم او احترام می‌گذاریم و امیدواریم بتوانیم بعدا دوباره با او همکاری کنیم.»

 

«اسکای فال» موفق‌ترین فیلم جیمز باند در گیشه بریتانیا با فروش ۱۵۰ میلیون دلاری و همچنین موفق‌ترین باند در گیشه جهانی با فروش ۱٫۱ میلیارد دلاری است. جیمز باند ۲۳ پس از «انتقامجویان» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» سومین فیلمی است که در سال ۲۰۱۲ بیش از یک میلیارد دلار فروخته است.

 

سام مندس با کارگردانی «زیبایی آمریکایی» برنده جایزه اسکار بهترین کارگردان شد. او کارگردان فیلم‌هایی چون «جاده تباهی» و «جاده رولوشنری» نیز هست.

 

اسکرین دیلی / ۶ مارس / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.