فیلم ترسناک «فعالیت فراهنجار ۴» صدرنشینی این هفته را در دست گرفت

مترجم: سریره طاهرافشار  
 

به گزارش سینمانگار، «Paranormal Activity 4: فعالیت فراهنجار ۴» محصول جدید پارامونت با هیچ مشکلی و با فروش ۳۰٫۲ میلیون دلار فاتح باکس آفیس هفته شد.

«فعالیت فراهنجار ۴» توسط “جیسون بلوم” و “اورِن پلی” با هزینه ۵ میلیون دلار تولید شده است. “هنری جوست” و “آریل شولمن” به طور مشترک کارگردانی این فیلم ترسناک را برعهده داشته اند.

با بازی “کتی فدرستون”، “کاترین نیوتون” و “اسپراگو گریدن” داستان قسمت چهارم این فیلم پنج سال پس از ناپدید شدن”کتی” و شکارچی را نشان می دهد. یک خانواده برون شهری شاهد رخدادهای عجیب غریب در همسایگی و محله خود می شوند وقتی که یک زن و یک بچه مرموز به آن منطقه وارد می شوند…

“مگان کولیگان” رئیس قسمت داخلی پارامونت اعلام کرده است که قسمت پنجم «فعالیت فراهنجار» اکتبر ۲۰۲۴ راهی سینماها خواهد شد. تولید قسمت پنجم این فیلم اوایل سال آغاز می شود.

«Argo: آرگو» به کارگردانی و بازیگری “بن افلک” در هفته دوم اکران با فروش ۱۶٫۶ میلیون دلار در مکان دوم همچون هفته گذشته جا گرفت. این فیلم در مجموع ۴۳٫۲ میلیون دلار کسب کرده است.

در مکان سوم این هفته، انیمیشن «Hotel Transylvania: هتل ترانسیلوانیا» با کسب ۱۳٫۵ میلیون دلار قرار دارد. این انمیشن کمدی به کارگردانی “گندی تارتاکوسکی”  در هفته چهارم در مجموع ۱۱۹ میلیون دلار فروش داشته است.

با فروش ۱۳٫۴ میلیون دلار در هفته سوم، «Taken 2: ربوده شده ۲» با بازی “لیام نیسون” در مکان چهارم باکس آفیس جای گرفت. مجموع فروش این فیلم به ۱۰۶ میلیون دلار می رسد.

فیلم تازه اکران شده «Alex Cross: الکس کراس» این هفته راهی سینماها شد و در سه روز اول فروش موفق شد ۱۱٫۸ میلیون دلار فروش کند.

این فیلم در ژانر اکشن، جنایی به کارگردانی “راب کوهن” ساخته شده است. فیلمنامه را “مارک موس” و “کری ویلیامسون” مشترکا نوشته اند. “تیلر پِری”، “مَتیو فاکس”، “ریچل نیکولز” و “ژآن رِنو” بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

داستان این فیلم درباره یک کاراگاه حوضه قتل می باشد که مجبور می شود که با یک قاتل زنجیره ای ماهر روبرو شود. قاتلی که تخصص اش کشتن با درد و زجر زیاد می باشد.

در مکان ششم جدول، «Sinister: شوم» با فروش ۹٫۰۳ میلیون دلار قرار دارد. این فیلم در مجموع دو هفته اکران ۳۲ میلیون دلار کسب کرده است.

«Here Comes the Boom: غرش می آید» فیلم کمدی که هفته گذشته به اکران درآمد، این هفته با فروش ۸٫۵ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۲۳٫۲ میلیون دلار ارتقا داد.

مکان هشتم جدول این هفته مختص فیلم «Pitch Perfect: گام کامل» می باشد که موفق شد فروش ۷٫۰۱ میلیون دلاری را در هفته چهارم تجربه کند. مجموع فروش این فیلم ۴۵٫۸ میلیون دلار می باشد.

انیمیشن «Frankenweenie: فرانکن وینی» در هفته سوم فروش توانست ۴٫۴ میلیون دلار به مجموع فروش خود بیافزاید. فروش کلی این انیمیشن بعد از سه هفته به ۲۸٫۳ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش سینمانگار، در مکان دهم و آخر این هفته جدول باکس آفیس، فیلم «Looper: لوپر» با بازی “بروس ویلیس” و “جوزف گوردون لیویت” با فروش ۴٫۲ میلیون دلار قرار دارد. این فیلم که در هفته چهارم به سر می برد فروش کلی اش به ۵۷٫۸ میلیون دلار رسیده است.
 


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.