فیلم – خودداری ورزشکار ایرانی از دست دادن با عروس ملکه در پارالمپیک

فیلم – خودداری ورزشکار ایرانی از دست دادن با عروس ملکه در پارالمپیک

 خودداری ورزشکار ایرانی در مسابقات پارالمپیک از دست دادن با عروس ملکه، بازتاب گسترده ای در مطبوعات و رسانه های عربی و غربی داشت.

به گزارش عصر ایران ، روزنامه دیلی اکسپرس چاپ لندن نوشت: مهرداد کرم‌زاده پرتابگر دیسک ایران که در مسابقات پارالمپیک لندن مدال نقره گرفت در هنگام دریافت مدال، از دست دادن با “کیت مدیلتون” همسر شاهزاده ویلیام عروس ملکه بریتانیا خودداری کرد.

کرم زاده برای نشان دادن خودداری از دست دادن با مدیلتون، در هنگام دریافت مدال، در ابتدا دست ها را در پشت کمر قرار داد و سپس دست هایش را به نشانه تشکر و احترام، بر روی سینه اش گذاشت.

با این اقدام کرم زاده، مدیلتون از ابتدا، موضوع را دریافت و از دراز کردن دست هایش برای دست دادن با ورزشکار ایرانی خودداری کرد.

سایت عربی النشره لبنان و خبرگزاری یونایتدپرس نیز با انتشار این خبر نوشتند: منابع آگاه گفتند که ورزشکار ایرانی به دلایل فرهنگی از دست دادن با کیت مدیلتون خودداری کرد زیرا تماس میان زن و مرد نامحرم در ایران در برخی دیگر از کشورهای مسلمان، ممنوع است.

روزنامه العرب چاپ لندن هم نوشت: همچنین هیئت ایران به مسؤولان پارالمپیک گفته اند که اگر ارائه کننده مدال ، یک آقا بود قطعا با او دست می داد.
سخنگوی کاخ پادشاهی بریتانیا هم در این باره گفت: بسیاری از ورزشکاران مرد از کشورهای اسلامی به دلایل فرهنگی و دینی با زنان (نامحرم) دست نمی دهند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.