فیلم جدید دوربین های مدار بسته از حمله به کارواش تهران


به گزارش ممتاز نیوز، این کارواش متعلق به مسجد قدس سعادت آباد است. یکی از کارکنان در شرح ماجرا گفت: ساعت یک نیمه شب، داخل کارواش بودم که نگهبان تماس گرفت و گفت مأموران شهرداری برای پلمب محل آمده اند. خواستم در صورت داشتن حکم وارد شوند که ناگهان عده زیادی حمله کردند.

یک ماشین آجر مقابل کارواش بود و مأموران شهرداری با سنگ به ما حمله کردند. کارگران که آنها را از خواب بیدار کرده بودم، از ترس در جای امن پناه گرفتند. یکی دیگر از کارکنان کارواش سعادت آباد تهران گفت: من وقتی با حادثه مواجه شدم با پلیس تماس گرفتم، اما دیدم که مأموران پلیس هم در محل حضور دارند ولی مانع حمله مأموران نمی شوند.

همان لحظه یکی از مأموران شهرداری به من حمله کرد که یکی از دنده هایم شکست. او با قمه ضربه ای هم به سرم زد که زخمی شدم. بعد یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پولی را که در جیب داشتم، سرقت کرد. آنها گاز اشک آور، باتوم و چاقو داشتند. حالا هم نمی دانم باید از چه کسی شکایت کنم.
خادم مسجد هم در شرح ماجرا گفت: وقتی صدای مشاجره بلند شد، خودم را به کارواش رساندم که ناگهان یکی از مأموران شهرداری ضربه ای به من زد که سرم زخمی شد. من مأموران شهرداری را با لباس فرم و خودروهایی که آرم شهرداری داشت، دیدم.

واکنش شهرداری به حمله به کارواش تهران

اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در واکنش به این خبر گفت: رفتار مأموران شهرداری بدون تدبیر بود و قرار است گروهی حادثه اتفاق افتاده را بررسی کنند. وی درباره اختلاف گفت: پرونده به سال ۸۴ مربوط می شود که شهردار سابق تهران دستور داده بود ۳ هزار متر زمین مجاور به مسجد تعلق گیرد، اما هیچ گاه سند این زمین به مسجد منتقل نشده بود، همچنین مقرر شده بود تا تعیین تکلیف نهایی، مسجد از این زمین استفاده کند.

بعد از این مذاکرات شهرداری زمین را برای تهاتر به شرکت های دیگری واگذار کرد، اما مسجد همچنان از این زمین به عنوان یک ملک وقف شده استفاده می کرد. وی درباره رفتار مأموران شهرداری گفت: رفتار مأموران شهرداری تهران بدون تدبیر بود. وقتی این مسائل ابعاد اجتماعی پیدا می کند به ویژه زمانی که پای یک مسجد در میان است، باید عاقلانه تر عمل شود.

فیلم حمله به کارواش تهران

منبع: yjc.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.