فیلم فارسی به کارگردانی سردار/ برونو خوزه سلطان علی پروین!

به گزارش خبرآنلاین ؛ از لحظه ای که محمد رویانیان نام علی پروین را به عنوان گزینه سرمربیگری تیمش مطرح کرد ، شوکی بزرگ پرسپولیسی ها را در بر گرفته. طرفداران بی شمار این تیم که با جذب ستاره ها ، تمام امیدشان به استخدام یک مربی بزرگ و رسیدن به قهرمانی بی دردسر بود حالا رمقی ندارند و شوکه هستند از آنچه نمی دانند چگونه بر سرشان آمده است. اینکه چطور متسو ، مانوئل و کالدرون شده اند زوج علی پروین و حمید درخشان. علی پروینی که ۲۴ ساعت دیگر قرار شده سرمربی شود و استخاره اش برای بازگشت به نیمکت پرسپولیس هم خوب آمده.

چه اتفاقی در راه است ؛ هیچ کس نمی داند. رویانیان تنها چند کلمه حرف زده از اینکه گرانی قیمت ها و پیشنهادهای چندین میلیاردی ، مذاکرات را به بن بست کشانده و علی پروین هم بهترین راهکار است برای فرار از این بن بست تاکتیکی.

این اما تمام قصه است؟ پایان این همه بگیر و ببند. آسته برو ، آسته بیا ؟ سفرهای بی پایان ، تعقیب و گریز با خبرنگاران و نمایش قدرت؟ چه شده که سردار سرخ ها این چنین تغییر مسیری ۱۸۰ درجه را در دستور کار قرار داده؟

شاید ساده ترین سناریو این باشد که او توان جذب مربی خارجی را نداشته. پول های باشگاه ته کشیده و قیمت مربیا بالا بوده پس باید به گزینه ای جدید می رسیده. بین همه مربیان ایرانی ، چه کسی بهتر از علی پروین که هم روی سکوها توان دارد و هم دل و دماغ جنگیدن با اسم ها در وجودش هست. به همین دلیل پروین می شود سرمربی و حمید درخشان که توان فنی اش را نمی توان کتمان کرد ، به دستیاری اش برگزیده می شود.

دومین فرضیه اما کمی پلیسی تر است. سردار ، به دلیل سر و صدای خریدهایش ، تحت فشار قرار گرفته. او حالا محکوم به استفاده از مربی ایرانی است. درست مثل همان روزگاری که علی دایی سرمربی تیم ملی شد.

آنها که کمی بیشتر در این مدت نزدیک به یکسال با رویانیان در تماس بودند اما گزینه ای دیگر را مطرح می کنند ؛ اینکه او می خواسته با این تاکتیک افکار سنجی کند و نظر هواداران تیم را بسنجد درباره علی پروین و محبوبیت او. ریسکی بالا برای بازی دادن پروین. او تایمی ۲۴ ساعته گذاشته و قطعا تا فردا یک مربی خارجی را می آورد.

و البته این فرضیه آخر می تواند تکمله ای داشته باشد. اینکه انتخاب نهایی رویانیان ، کسی نیست غیر از برونو متسوی فرانسوی که چند  بزرگتر پرسپولیسی با جذبش مشکل دارند و قصه تراکت ها را شاید بتوان کاری از سوی هواداران شان دانست. طرح نام پروین برای اینکه آنها عقب نشینی کنند و از همین حالا بپذیرند متسو انتخابی رویایی است ، کارساز بیفتد.

هرآنچه در سر سردار است ، فعلا سبب شده تمام شیرینی طرفداران پرسپولیس از برد قاطع نقل و انتقالات به کام شان تلخ شود. بازی جذاب رویانیان برای هم نشینی با مربیان شاخص دنیا ، آخرش شده همان قصه اسم های مورد علاقه داریوش مصطفوی که هر بار از کارلوس بیلردو شروع می شد و به همین علی پروین و محمد مایلی کهن خودمان ختم می شد. در ورژن جدید قصه اما سردار فیلم فارسی اش را دیدارهای حضوری و انتشار عکس های مربیان بزرگ ، تکمیل می کرد.

هرچه در پشت این قصه بوده که باز هم مثل همه رفتارهای مدیران پرسپولیس سعی شده با پنهان کاری در لایه هایی نادیده قرار گیرد اما شوکی تلخ بوده به هواداران که هیچ بعید نیست برای شان اثری معکوس بر جای بگذارد. اگرچه بعید نیست در پس مطرح شدن نام پروین و رفتن عکاسان از فرودگاه امام خمینی به خانه های شان ، هم اینک رویانیان در حال مذاکره حضوری با گزینه خارجی مد نظرش است و این فیلم شیرین فارسی ، قرار است پایانی متفاوت داشته باشد. اینکه باشگاه پرسپولیس عادت کرده به رو دست زدن به نمایندگان رسانه های گروهی…

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.