فیلم “لامپ ۱۰۰” از ۲۴ بهمن در سینماهای کشور اکران می شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

14 1 3 134654196 25

لامپ صد” را از ۲۴ بهمن بر پرده سینماها ببینید.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز به نقل از نسیم آنلاین،اکران فیلم سینمایی”لامپ صد” به کارگردانی سعید آقاخانی از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود؛ محسن چاوشی تیتراژ این فیلم را خوانده است.

لامپ صد” نوشته آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی “محسنتنابنده” را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش رادر طول داستان درگیر ماجراهایی می کند.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

کارگردان و تهیه کنندگان«لامپ صد» در نظر دارند به زودی مراسم ویژه‌ایرا برای نمایش این اثر با حضور اهالی رسانه و هنرمندان برگزار کنند.

گفتنی است تیتراژ این فیلم با صدای «محسن چاووشی» است.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان:سعید آقاخانی،تهیه کنندگان: احسان دلاویز،محسن محسنینسب، مجری طرح:محسن تنابنده،مدیر تولید:حسن مصطفوی،مدیر فیلمبرداری:امیرمعقولی،طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری،تدوین:بهرام دهقانی،صدابردار وصداگذار:مهران ملکوتی،طراح لباس:مهناز غنی ، طراح صحنه :گلرخ حقیقی،موسیقی:یحییسپهری شکیب ، برنامه ریز:فرشاد ارج،دستیار اول کارگردان:مصطفیتنابنده،عکاس مریم تخت کشیان،مشاور رسانه ای:منصوره بسمل، پخش از موسسهنیمروز فیلم

اخبار ایران – مجله سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز، مجله سینما
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.