فیلم موهن امریکایی ناشی از دیدگاه تهاجمی استکبار علیه بیداری اسلامی است

ˈمحسن صرامیˈ روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان اسلام با ساخت و پخش چنین فیلمهایی با نیت تهاجم فرهنگی و سیاسی قصد دارند اتحاد و انسجام جهان اسلام را خدشه دار کنند.

وی با اشاره به حرکتهایی که علیه این فیلم موهن در کشورهایی مانند لیبی و مصر انجام شده اظهار داشت: چنین حرکتهایی نشان از نقطه قوت بیداری اسلامی و نهادینه شدن آن در جامعه اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: با اتحاد در جهان اسلام چنین حرکتهای مذبوحانه و از رده خارج امریکایی ها و صهیونیستها نقش بر آب می شود.

این نماینده مجلس با اشاره اینکه استکبار جهانی در برابر افکار مقدس مسلمانان و آزادگان جهان به هر هجمه تبلیغاتی و فرهنگی نظام مندی روی می آورد گفت: این قبیل اقدامات در راستای تهاجمهای سیاسی، اقتصادی و سخت افزاری صورت می گیرد.

وی با اشاره به حضور مردم مدبر ایران در راهپیمایی روز جمعه افزود: این راهپیمایی نیز تاریخ را به نفع افکار اسلامی ورق می زند و برگ برنده ای برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان خواهد بود.

اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) که این بار از طریق تهیه و انتشار یک فیلم سراسر توهین آمیز انجام شد، واکنش مسلمانان را در اقصی نقاط جهان در پی داشته و آنان به شیوه های مختلف، خشم خود را نسبت به این اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

در ایران اسلامی نیز مردم به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف وحدت و یکپارچگی خود در دفاع از ارزش های اسلامی و مقدسات دینی بویژه ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) در میعادگاه های نماز جمعه گرد هم آمدند و پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در راهپیمایی سراسری صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان رساندند.

ت/۷۱۴۸/۱۰۴۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.