فیلم های پردیس های شهرداری به صورت نیم بها اکران می گردد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

پردیس‌های سینمایی شهرداری تهران در سالگرد روز ملی سینما به صورت نیم بها میزبان علاقمندان می باشند.

به گزارش هنرآنلاین، سیدهادی منبتی مدیرعامل موسسه ضمن گرامیداشت روز ملی سینما و تبریک به تمامی هنرمندان و علاقمندان به هنر هفتم اعلام کرد: به مناسبت این روز ملی تمامی علاقمندان می توانند از تسهیلات پردیس های سینمایی شهرداری به صورت نیم بهاء استفاده کنند.

 وی همچنین عنوان کرد: که پردیس های سینمایی که شامل این طرح می باشند ملت، آزادی، تماشا، راگا و رازی است که با در اختیار داشتن ۱۸ سالن مجهز به تازهترین سیستم پخش و صدای دالبی در روز ملی سینما با ارائه بلیت نیم بها میزبان شهروندان تهرانی می باشند.

 منبتی در ادامه افزود: که موسسه تصویر نیز از سال قبل نیز در راستای فرهنگ سازی ، ارایه خدمات فرهنگی بهتر به شهروندان و ایجاد انگیزه در مخاطبان، فیلم ها را در دو سئانس ابتدایی پردیس های تحت پوشش خود به صورت نیم بها اکران کرده است که این طرح تا کنون نیز ادامه دارد.

 بنابراین گزارش، عموم مردم و علاقمندان می توانند در روز پنج شنبه ۲۱ شهریورماه ، با ۵۰ درصد تخفیف به تماشای فیلم های سینمایی در حال اکران در پردیس های ملت (واقع در بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه کردستان)، پردیس سینمایی آزادی (واقع در خیابان شهید بهشتی، تقاطع خیابان خالد استامبولی)، پردیس سینمایی تماشا (واقع در میدان یافت آباد، بلوار معلم) ، پردیس سینمایی راگا (واقع در شهرری، اتوبان شهید آوینی، جنب فروشگاه شهروند) و پردیس سینمایی رازی (واقع در میدان رازی، خیابان هلال احمر) بنشینند.

 لازم به ذکر است که در حال حاضر فیلم های هیس دخترها فریاد نمی زنند، دهلیز، پل چوبی، هیچ کجا هیچکس و جابجا در پردیس های مذکور در حال اکران است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.