فیلم پور احمد سبب نارضایتی اهالی رسانه شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اهالی رسانه هنگام نمایش˝ پنجاه قدم آخر˝ سالن را ترک کردند و در سکانس هایی دست زدند و خندیدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ در نوبت سوم روز ششم “فیلم پنجاه قدم آخر” به کارگردانی کیومرث پور احمد در سالن اصلی برج میلاد روی پرده رفت.

پیش از نمایش این فیلم کیومرث پوراحمد با گروهش به روی صحنه آمد و گفت: بعد از ۶ سال این فیلم را جلوی دوربین بردم و امیدوارم که بتوانم نظر مخاطبان را در این فیلم جلب کنم.

پور احمد ضمن تقدیر از بازی خسرو شکیبایی در فیلم قبلی اش، به معرفی بازیگر تازه فیلمش پرداخت گفت: سلمان هم تیپش شبیه خسرو شکیبایی است و هم باطنش شبیه او، امیدوارم از بازی او در این فیلم لذت ببرید. اگر بابک حمیدیان و او نبودند این فیلم ساخته نمی شد.

هنگام نمایش فیلم در برج میلاد اهالی رسانه فیلم او را نپسندیدند و در سکانس هایی که فیلم را از منطق روایی خارج کرده بود، دست زدند و خنده فضای سالن را در برگرفته بود.عده ای از اهالی رسانه هنگام نمایش فیلم سالن را ترک کردند.

“پنجاه قدم آخر” سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی ۸ نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می آیند ولی…

بابک حمیدیان و طناز طباطبایی از جمله بازیگران این فیلم می باشند که فیلمنامه آن توسط کیومرث پوراحمد و با مشاوره حبیب احمدزاده به نگارش درآمده است. هم‌چنین سعید سعدی تهیه‌کنندگی ‌فیلم “۵۰ قدم آخر” را برعهده داشته است.
هم اکنون نشست خبری این فیلم در حال برگزاری است.
اخبار بعدی متعاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.