فیلم *گشت ارشاد* به شبکه نمایش خانگی آمد.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» با دو پایان‌ بندی جشنواره‌‌ ی فجر و اکران عمومی به شبکه نمایش خانگی آمد.

 

niusha-ershad

 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از ایسنا, علی اسدزاده، مدیرعامل موسسه تصویر گستر پاسارگاد درباره نسخه‌ی ویدئویی «گشت ارشاد» که در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است‌، گفت: نسخه ویدئویی «گشت ارشاد» نسبت به آنچه در سینماها اکران شده بود‌، تغییری ندارد. ما تنها یک دیالوگ را از فیلم حذف کرده‌ایم که آن هم هیچ خللی ایجاد نمی‌کند.

 

وی درباره محتویات نسخه ویدئویی «گشت ارشاد» بیان کرد: پشت صحنه فیلم، عکس‌های آن، اطلاعاتی درباره کارگردان و … در این نسخه گنجانده شده است. علاوه بر این، ما هم پایان‌بندی فیلم جشنواره فجر و هم پایان‌بندی نسخه اکران شده را برای مخاطبان در لوح فشرده قرار داده‌ایم.

 

اسدزاده در پایان خاطر نشان کرد: فیلم بعدی موسسه تصویر گستر پاسارگاد که در نمایش خانگی توزیع می‌شود، «نارنجی پوش» داریوش مهرجویی خواهد بود.

 

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» یکی از فیلم‌هایی بود که عید نوروز امسال روی پرده رفت و حواشی زیادی را به دنبال داشت تا جایی که حوزه هنری آن را از همه سینماهای خود در کشور پایین‌ آورد.

 

«گشت ارشاد» فیلمی کمدی است که حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، نیوشا ضیغمی، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، سحر قریشی و … در آن بازی کرده‌اند.

 

این فیلم در مدت تقریبا یک ماهه اکران خود بیش از یک میلیارد تومان در تهران فروش داشت.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.