قائم مقام مدیرعامل شهر جدید پردیس: انصراف ندهید/پذیرش شدگان قبلی مسکن مهر واجد شرایط پروژه پردیس نیستند

قائم مقام مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: افرادی که قبلا در مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند و واجد شرایط شناخته شده‌اند نمی‌توانند انصراف دهند و در مسکن پردیس ثبت نام کنند.
حسین رادمحمدی  در پاسخ به این سؤال که آیا افرادی که به عنوان مثال در مسکن پرند ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند انصراف دهند و در مسکن مهر پردیس ثبت نام کنند، گفت: افرادی که قبلا در پروژه مسکن مهر(به عنوان مثال پرند) ثبت نام کرده‌اند و سابقه ثبت‌نام دارند نمی‌توانند با انصراف ،مجددا در پروژه مسکن مهر پردیس ثبت ‌نام کنند.

رادمحمدی اظهار داشت: افرادی که قبلا ثبت‌نام کرده اند و انصراف داده‌ اند مجددا باید به همان محلی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند بروند وگرنه اگر در مسکن مهر پردیس ثبت نام کنند خود بخود از سیستم ثبت‌نام مسکن مهر پردیس حذف می‌شوند.

قائم مقام مدیرعامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به مهلت یک ماهه برای ثبت ‌نام اگر ظرفیت ثبت‌نام ۴۰ هزار مسکن در روز دوم تکمیل شد چه می‌شود؟ گفت: ثبت‌نام مسکن مهر پردیس پس از تکمیل ثبت‌نام‌ها متوقف خواهد شد و متقاضیان باید تا شروع مرحله دوم صبر کنند.

رادمحمدی گفت: اگر افراد ثبت‌نام شده‌ واجد شرایط شناخته شوند با ارسال پیامک به‌آنها شماره حسابی داده خواهد شد و آنها باید آن ۵ میلیون تومان مورد نظر برای آورده را به این شماره حساب واریز کنند.

وی افزود: مطمئنا گرفتن استعلام از سازمان ثبت اسناد برای اینکه مطمئن شویم افراد ثبت نام شده خانه ندارند و اینکه فرم «ج» آنها قرمز نیست و از امکانات دولتی استفاده نکرده‌اند، یک ماه زمان می‌برد.

ثبت نام متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس از امروز سه شنبه ۱۶خرداد آغاز شد و مهلت ثبت نام از طریق دفاتر پستی یک ماه اعلام شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام متقاضیان شامل شناسنامه متقاضی، همسر و افراد تحت تکفل وی به همراه کپی صفحه اول و دوم، کارت ملی متقاضی، همسر و افراد تحت تکفل وی به همراه کپی پشت و روی کارت، حکم کارگزینی متقاضی، سرکوپن، گواهی مدرسه محل تحصیل فرزند متقاضی یا هر مدرک دیگر که بتواند شرط حداقل ۵ سال سابقه سکونت را احراز نماید، است.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.