قائم مقام معاون سیما: رسانه‌ای پیروز است که دانش محور باشد

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش سیما معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیر کل اداره‌ی کل آموزش و پژوهش سیما با حضور قائم مقام معاون سیما و جمعی از مدیران، کارشناسان و اصحاب رسانه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش هنرآنلاین، در این مراسم محمود اشتری، قائم مقام معاون سیما ضمن تشکر از زحمات حاجی سیاری، برای دکتر مفاخری، سرپرست تازه این اداره کل آرزوی موفقیت کرد.

قائم مقام معاون سیما با اشاره به بعضی از اقدامات گسترده در زمینه‌ی توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در معاونت سیما در دوره دوساله‌ی مسؤولیت حاجی سیاری، گفت: گام‌های بزرگ و مهمی در زمینه‌ی برقراری ارتباط هرچه بیشتر بین بخش تولید با بخش آموزش و پژوهش برداشته شده است و امیدوارم که در دوره‌ی تازه توجه به بحث پژوهش محوری و دانش محوری تولیدات با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

اشتری همچنین با اشاره به جنگ رسانه‌یی در دنیای امروز و اهمیت جذب مخاطب، گفت: رسانه‌ای در این نبرد پیروز است که دانش محور و روح اخلاق بر آن حاکم باشد و ما با رعایت اصول اخلاقی و ایجاد مودت در محیط کاری می‌توانیم به اهداف والای خود دست یابیم.

حاجی سیاری، مدیر کل سابق اداره کل آموزش و پژوهش سیما نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دوران مسؤولیت خود گفت: ما با حول و قوه الهی و توانمندی فکری و تعهد و تقوایی که در همکارمان سراغ داشتیم، توانستیم گام‌های مهمی را به لحاظ کمی و کیفی برداریم و امیدوارم با حمایت‌های بیشتر از اداره کل آموزش و پژوهش سیما، در آینده شاهد دستاوردهای بزرگی باشیم.

دکتر کوروش مفاخری، سرپرست تازه اداره کل آموزش و پژوهش سیما هم در این مراسم گفت: با بسترسازی خوبی که در این ادره کل انجام شده است و با همت کارکنان و حمایت معاونت سیما، امیدوارم به اهداف و جایگاه واقعی اداره کل آموزش و پژوهش سیما در امر نزدیک کردن هر چه بیشتر بخش تولید با بخش پژوهش دست یابیم.

در پایان این مراسم اشتری، قائم مقام سیما با اعطای حکم انتصاب دکتر مفاخری به عنوان سرپرست تازه اداره کل آموزش و پژوهش سیما و آرزوی موفقیت برای وی، از زحمات حاجی سیاری تشکر کرد. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.