قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز منصوب شد

۲۷م دیماه ،

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهر سازی استان البرز معرفی شد.

به گزارش سرویس راه و ساختمان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ در مراسم معرفی سعید صابونی به عنوان قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز، معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، معاون فنی و عمرانی استان البرز، فرماندار کرج، سرپرست بانک مسکن استان البرز و جمعی از مدیران حضور داشتند.

علیرضا محفوظی – معاون وزیر راه و شهرسازی – در این مراسم گفت: با توجه به حجم بالای طرح مسکن مهر، دولت خدمتگذار توانست با همدلی و همراهی مسوولان و مدیران در مناطق مختلف کشور این پرو‍ژه عظیم ملی را به نتیجه برساند.

وی اجرای پروژه عظیم مسکن مهر و راه‌اندازی ۳۵ هزار واحد مسکونی در مرکز استان البرز و شهرهای بالای ۲۵ هزار خانوار را کاری بسیار شگرف خواند و بیان کرد: امیدواریم مدیریت تازه البرز با تدبیر خود این حرکت رو به جلو را ادامه دهد و در آینده شاهد راه‌اندازی تمام واحدهای مسکن مهر در این استان باشیم.

محفوظی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در چند سال قبل با راه اندازی اداره کل راه و شهر سازی استان البرز ، فعالیت های بسیار ارزشمندی در زمینه راهداری ، اراضی و املاک و راهسازی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: در دوران خدمت مدیر کل اسبق راه و شهرسازی استان البرز، اراضی ملی بسیاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله اطلاعات، امنیتی، سیاسی و قضایی از تصرف خارج شد.

محفوظی تصریح کرد: اکنون با توجه به گذشت چند سال از تاسیس این اداره کل راه و شهر سازی، بسیاری از طرح‌ها و فعالیت‌ها در این مجموعه نوپا پایه‌گذاری و بسترهای آن فراهم شده است و زمان آن رسیده که بر اساس تجربه و حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی این استان انتظارات شهروندان و نیاز این استان در زمینه فعالیت‌های راه و شهرسازی برطرف شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.