قابلیت‌های جدید در Nitro Reader 3.0

Nitro Reader که از بهترین نرم‌افزارهای باز کننده‌ی PDF است، علاوه بر باز کردن PDF آنها را ویرایش نیز می‌کند. شما می‌توانید بوسیله‌ی این نرم‌افزار، به فایل PDF متن اظافه کرده و PDF جدید درست کنید.

به گزارش پایگاه خبری فنآوری اطلاعات برسام، در ورژن جدید نرم‌افزار Nitro قابلیت‌ها و بهبودهای قابل توجهی اظافه شده است که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از: بهبود تراز متن در هنگام اظافه کردن آن به یک PDF یا هنگام ایجاد یک PDF جدید، بازیابی خودکار فایلی که داشتید روی آن کار می‌کردید، در هنگامی که رایانه‌ی شما هنگ کرد یا خاموش شد، قابلیت تشخیص فایل‌های اسکن شده، پیدا کردن و باز کردن لینک‌هایی که کاربر را به صفحات PDF هدایت می‌کنند، کاهش حجم فایل‌های PDF که به آنها متن اظافه شده است و …

قابلیت‌هایی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد، قابلیت تراز متن و قابلیت ذخیره‌ی خودکار است. هنگامی که شما یک فایل PDF باز کرده و ابزار متن را انتخاب می‌کنید، خواهید دید که حاشیه‌ی متنی که قرار است اظافه بشود، در صفحه مشخص شده و با حرکت موس می‌توانید، مکانی دقیق برای متنتان انتخاب کنید. بهبود تراز متون همچنین باعث بهبود فرایند پر کردن فرم‌ها نیز شده است، زیرا با تراز شدن متن ورودی، صفحه‌ی فرم زیباتر و قشنگ‌تر خواهد شد.

تراز متن در نرم افزار پی دی اف نیتروتغییر و اظافه کردن متن به فایل معمولاً‌ به این معنی است که حجم فایل نهایی بیشتر می‌شود، در صورتی که در نسخه‌‌ی جدید Nitro Reader با ایجاد تغییر روی فایل PDF حجم آن بسیار کاهش می‌یابد.

Nitro Reader 3.0

برای نرم‌افزاری همانند Nitro Reader که امکان ایجاد تغییرات بسیار زیادی در فایل‌های PDF وجود دارد، ذخیره‌ی خودکار، قابلیتی حیاتی است. زیرا ممکن است در حین کار ناگهان رایانه خاموش شود، و تلاش کاربر از بین برود. اکنون اگر به بخش تنظیمات نرم‌افزار Nitro بروید،‌ می‌توانید برای ذخیره‌ی خودکار، بازه‌ی زمانی تأیین کنید.

قابلیت ذخیره‌ی خودکار

بهبودهایی که در عملکرد عمومی نرم‌افزار به وجود آمده است و باعث شده نرم‌افزار نرم‌تر و بهتر کار بکند. همچنین باعث رندرینگ سریع‌تر برای فایل های حجیم شده است. این نرم‌افزار بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز XP، ویندوز ۷ و ویندوز ۸ کار می‌کند. برای دانلود رایگان به این آدرس مراجعه کنید.

منبع: Addictivetips

ماخذ: برسام

خبر های مرتبط:

  1. Nitro HD؛ هوشمند جدید ال‌جی با نسخه جدید آندرویید
  2. معرفی LG Nitro HD ؛ نخستین گوشی با صفحه نمایش HD
  3. ورژن جدید برنامه µTorrent با قابلیت “Featured Torrents”

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.