قابلیت شناسایی مسیر حرکت چشم روی نمایشگر با تلفن جدید سامسونگ

۱۶م اسفند ، خبرگزاری‌ها- این گوشی می‌تواند مسیر حرکت چشم‌ شما را دنبال کند تا زمانی که در حال مطالعه یک صفحه میباشید و به پایین صفحه می‌رسید، به‌طور خودکار صفحه را به سمت بالا حرکت دهد.

بهترین گوشی هوشمند سامسونگ موسوم به Galaxy S VI که اواخر ماه جاری به‌طور رسمی معرفی می‌شود به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند مسیر حرکت چشم‌های شما را دنبال کند تا زمانی که در حال مطالعه یک صفحه میباشید و به پایین صفحه می‌رسید، به‌طور خودکار صفحه را به سمت بالا حرکت دهد.

آخرین گوشی هوشمند تولید شده در سامسونگ که مدل بعدی از پرفروش‌ترین محصول این شرکت موسوم به Galaxy S III محسوب می‌شود، طی مراسمی در تاریخ ۱۴ فوریه در نیویورک آمریکا به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

یکی از کارمندان سامسونگ در این خصوص به خبرگزاری بلومبرگ توضیح داد از جمله‌ قابلیت‌های تازهی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است می‌توان به سیستم ویژه‌ای اشاره کرد که مسیر حرکت چشم کاربر روی نمایشگر را دنبال می‌کند و سپس به شما امکان می‌دهد که بدون استفاده از انگشت یا بخش حرکت دهنده صفحه،‌ به پاراگراف بعدی بروید.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که سامسونگ برای این کار از چه فناوری بهره برده و با استفاده از کدام قابلیت موفق به ارایه چنین سرویسی شده است.

سیستم‌های شناسایی مسیر حرکت چشم از مدت‌ها قبل در دست تکمیل و توسعه بوده‌اند و سامسونگ برای گوشی هوشمند Galasy S III ابزاری را با نام Smart Stay ارایه کرده بود که در بخش دوربین دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گرفت تا اعلام کند که آیا همه اشخاص موجود در حال تماشای گوشی می باشند یا خیر.

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی حق امتیازهایی را با نام Eye Scroll و Samsung Eye Scroll ثبت کرد که اسناد مربوط به آن‌ها اعلام می‌کرد که این قابلیت‌ها می‌توانند برای گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و دوربین‌های دیجیتالی مورد استفاده قرار گیرند.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.