قابلیت های لکسوس آی.اس ۳۵۰ مدل ۲۰۲۴+تصاویر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

لکسوس IS350 مدل ۲۰۲۴، خودرویی است که می تواند مرزها را برای این خودرساز جا به جا نماید و سبب به وجود آمدن جایگاهی برای لکسوس در رقابت با سدان های اسپورت آلمانی شود

خبراقتصادی:ویژگی این خودرو در ابتدا، طراحی بسیار زیبای جلوی پنجره با الگویی مشابه ساعت شنی است. LED های تازه نور در روز IS350، مشابه لوگوی شرکت نایک در زیر چراغ های جلو قرار گرفته اند.

به گزارش اوتوبلاگ، طراحی تازه شاسی IS350، سبب شده که وزن این خودرو از مدل پیشین ۹ کیلوگرم سبک تر شود. سیستم تازه تعلیق چرخ های عقب، لغزش بدنه ی خودرو را در سرپیچ ها کاهش می دهد. سیستم فرمان الکتریکی نیز نسبت به مدل پیشین متفاوت است و احساس کنترل بیشتری بر خودرو منتقل می کند.

طراحی تازه پنل ابزارها در داخل کابین: در این طراحی تازه، در سیستم کنترل هوا از کنترل های الکترواستاتیکی برای دما استفاده شده است. مواد به کار رفته برای روکش صندلی ها مانند دیگر خودروهای لکسوس، «تولوکس پولی یورتان» است که بنا به نقل از ی لکسوس، ادامه ی تولید این صندلی ها بهتر از رفتن به سراغ چرم است.

 

 

این لکسوس دو دیفرانسیل، برای پیش رانه از یک موتور V6 انژکتور مستقیم ۳٫۵ لیتری استفاده می کند که قدرت آن را به ۳۰۶ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه و گشتاورش را به ۳۷۵٫۵۶ نیوتون متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه می رساند. گیربکس این خودرو به صورت ۶ دنده ی اتوماتیک است که بر روی چرخ فرمان ابزارهایی برای تغییر حالت در نظر گرفته شده است.

شتاب حرکت IS350 نیز در رسیدن از سرعت صفر تا ۹۶٫۶ کیلومتر بر ساعت، ۵٫۶ ثانیه است که به سرعت می تواند در حضور مامور راهنمایی و رانندگی برای شما درد سر ایجاد کند. هم چنین، مصرف سوخت خودرو در ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۱۲٫۴ لیتر و ۹ لیتر در بزرگ راه است.

لکسوس IS350 مدل ۲۰۲۴، خودرویی است که می تواند مرزها را برای این خودرساز جا به جا نماید و سبب به وجود آمدن جایگاهی برای لکسوس در رقابت با سدان های اسپورت آلمانی شود.

 

 

مشخصات فنی:

ا. موتور جلو دو دیفرانسیل ۴ در ۵ نفره

۲٫ پیشرانه: V6 حجم موتور ۳٫۵ لیتر

۳٫ قدرت: ۳۰۶ اسب بخار

۴٫ گشتاور: ۳۷۵ نیوتون متر

۵٫ وزن مجاز: ۱۷۷۰ کیلوگرم

۶٫ حداکثر سرعت: ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت (محدود شده)

مصرف سوخت (EPA):

در بزرگ راه: ۹٫۰۵ لیتر در صدکیلومتر

در شهر: ۱۲٫۳۸ لیتر در صد کیلومتر

قیمت: ۴۲۰۰۰ دلار


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.