قاتل فراری در ساختمان نیمه‌کاره بازداشت شد

سرپرست پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران از دستگیری متهم به قتلی خبر داد که در جریان یک نزاع خیابانی جوانی ۲۵ ساله را به قتل رسانده بود.

سرهنگ رضایی در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری شهرستان قدس در اواخر سال گذشته از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره نزاع و درگیری خیابانی در یکی از خیابان‌های شهرقدس قرار گرفتند. وی با بیان اینکه ماموران گشت برای تعیین صحت و سقم ماجرا راهی محل حادثه شدند، گفت: با حضور ماموران پلیس و بررسی صحنه قتل مشخص شد، مرد جوانی بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستانی در شهریار جان باخته است.

سرپرست پلیس آگاهی ویژه غرب‌استان تهران، گفت: ماموران در بررسی اولیه دریافتند فردی به علت عدم‌کنترل خشم جوان ۲۵ ساله‌ای را به قتل رسانده و از محل متواری شده است. وی با بیان اینکه با تائید خبر مرگ این جوان تحقیقات پلیس برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد، گفت: تحقیقات پلیسی نشان داد متهم به قتل دارای مشکلات مالی با دوست خود «مقتول» بوده و در روز حادثه نیز به دلیل بحث بر سر مشکلات مالی با وی درگیر و به علت عدم‌کنترل خشم با ضربه چاقو دوستش را به قتل رسانده است.

رضایی افزود: ماموران در بررسی‌ها چهار عامل نزاع خیابانی در شهرستان قدس را در یکی از شهرک‌های اقماری این شهرستان مورد شناسایی قرار داده و دستگیر کردند. با دستگیری عاملان نزاع ماموران در بازجویی مشخصات کامل متهم به قتل فراری را به دست آورده و در یک عملیات پلیسی این فرد را درحالی‌که در یک ساختمان نیمه‌کاره در شهرستان قدس پنهان شده بود را دستگیر کردند. متهم به قتل پس از دستگیری در بازجویی و تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد و اختلاف بر سر مسائل مالی را انگیزه اصلی خود عنوان کرد.

رضایی افزود: این متهم در اعترافات خود عنوان کرد که از مدتی پیش با مقتول بر سر مسائل مالی اختلاف داشته است و از آنجایی که این مسئله از طریق گفت‌وگو به نتیجه نرسیده بود، این فرد در مواجهه حضوری به همراه دوستان خود با مقتول درگیر شده و پس از ضرب و شتم مقتول وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.