قاتل ۲ زن با گلوله خودکشی کرد

عامل تیراندازی مرگبار در شیراز پس از قتل دو زن وقتی خود را در محاصره پلیس دید، با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس پنجشنبه هفته گذشته با اطلاع از قتل زن میانسالی در خیابان زنبق شیراز به محل، اعزام و متوجه شدند زن پنجاه ساله با شلیک گلوله‌ای به سرش به قتل رسیده است. با توجه به این‌که هیچ اثری از درگیری یا سرقت در محل جنایت مشاهده نمی‌شد، بررسی محل جنایت نشان داد قاتل بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده و از فاصله‌ای نزدیک باسلاح کلت به سر مقتول شلیک کرده است. در مرحله دیگر از تحقیقات نیز مشخص شد، مقتول با شوهر خود به نام احمد (شصت ساله) اختلاف شدیدی داشته و آنها قصد جدایی داشتند. احتمال قتل از سوی احمد زمانی قوت گرفت که همزمان با این جنایت، او ناپدید شده بود.

کارآگاهان در حال تحقیق در این زمینه بودند که تیراندازی در محله‌ای دیگر به پلیس اطلاع داده شد. ماموران پس از حضور در محل تیراندازی، با جسد زنی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرش از پا درآمده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد در این تیراندازی نیز از سلاح کلت استفاده شده است.بنابر اظهارات شاهدان، مرد تیرانداز پس از جنایت با یک‌ وانت از محل فرار کرده بود. در ادامه، چهره‌نگاری از مهاجم مسلح نشان داد، عامل جنایت احمد است. کارآگاهان جنایی با اطلاعات به دست آمده و شواهد موجود، به بررسی رابطه این دو جنایت پرداخته و متوجه شدند احمد تصور می‌کرده همسرش با تحریک قربانی دوم، قصد جدایی از او را داشته است.

با احتمال وقوع جنایت‌های دیگر از سوی قاتل فراری، چند تیم از کارآگاهان به دستور سرهنگ سیروس حیدری، رئیس پلیس آگاهی استان فارس تجسس‌های گسترده‌ای را برای کشف راز این جنایت آغاز کردند.

بررسی‌ها ادامه داشت تا این‌که ماموران روز گذشته اطلاع یافتند قاتل به محل جنایت دوم خود بازگشته است. بنابر این ماموران محل را به محاصره درآوردند. در این هنگام احمد که هیچ راهی برای فرار نداشت، وقتی خود را در محاصره پلیس دید، در اقدامی جنون‌آمیز با سلاح به سر خود شلیک کرد.پس از تائید مرگ احمد از سوی پزشک جنایی، جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
 

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.