قاسمپور:برخی از روز نخست کارشکنی کردند

 ابراهیم قاسمپور در پایان دیدار تیم های مس کرمان و نفت تهران با اشاره به اینکه در مورد بازی صحبت زیادی ندارم، اظهار کرد: بازی را تلویزیون به صورت مستقیم پخش کرد و خیلی ها نحوه بازی تیم را دیده اند. به جرات و با شهامت می توانم عنوان کنم تیم مس در دو دیدار اخیر خود در برابر سپاهان قهرمان فصل گذشته و نفت تهران تیم پنج فصل گذشته ۱۰ تا ۱۲ موقعیت های گلزنی را از دست داده است.

وی افزود: تیم ما در بیشتر دقایق مسابقات خود فوتبال روان و خوبی را از خود به نمایش گذاشته است اما حداقل در این دو مسابقه ۵ موقیعت صددرصد گلزنی و چند موقعیت هفتاد تا ۸۰ درصدی گلزنی را از دست داده ایم.

سرمربی مس کرمان در خصوص نتیجه دیدار این تیم برابر نفت تهران گفت: فکر می کنم قسمت و مصلحت ما این نتیجه بوده است، وقتی ثانیه ۳۰ گل می خوریم و در ادامه این تعداد موقعیت گلزنی از دست می رود باید حتما حکمت و مصلحتی در آن نهفته باشد.

قاسمپور در ادامه با اشاره به برخی حواشی پایان دیدار مس در برابر نفت تهران، گفت: چرا باید یک عده از هواداران و لیدر های مس در ابتدای شروع مسابقات و هفته دوم در محل برگزاری مسابقات خانگی این تیم نام یک مربی را فریاد بزنند که خود مسئولان باشگاه در خصوص وجود برخی روابط میان این فرد و لیدرهای مس اذعان دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه جای تاسف دارد که یک فرد تا این اندازه منافع فردی خود را ارجح تر از منافع یک تیم و مردم یک استان بداند، گفت: این فرد آنقدر خود خواه است که برای بدست اوردن کار با این رفتار زشت خود تیشه به ریشه تیم می زند، البته گفته های من بر اساس مستندات و صحبت های مسئولان باشگاه است.

قاسمپور خاطرنشان کرد: البته از روز اولی که تمرینات مس در کرمان آغاز شد این روند آغاز شد و برخی آقایانی که از هفته دوم نامشان در کرمان شنیده می شود با برنامه ریزی به دنبال اهداف خود بوده اند.

وی تصریح کرد: از ان دسته از مربیان نیستم که به خاطر پول هر کاری را انجام دهم. متاسفانه فوتبال ما همین است و مشکلات زیادی دارد. باید عنوان کنم در کار این تیم از روز نخست کارشکنی های زیادی شده است و این مسئله از قبل از رفتن تیم به اردوی ترکیه شروع شد و تاکنون نیز ادامه یافته است.

قاسمپور با بیان اینکه برای اشخاصی که چوب لای چرخ این تیم می گذارند باید تاسف خورد، گفت: مسائلی مهمتر از پول نیز وجود دارد، هرگز ارزش های انسانی را نمی توان با پول خرید و فروخت. من بواسطه علاقه ای که به کارم دارم اینجا هستم و ریالی هم به فرد و یا شخصی محتاج نیستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.