قاضی: دایی اسطوره فوتبالی من است

۰۲خردادماه،

  محمد قاضی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: پس از سال سختی که پشت سر گذاشتم چند مدتی را به استراحت پرداختم و اختصاصی تمرینات خودم را ادامه دادم و سعی کردم بهترین انتخاب را برای آینده فوتبالی‌ام داشته باشم.

به گزارش فارس، وی افزود: دنبال بازارگرمی نیستم اما چند پیشنهاد بسیار خوب از باشگاه‌های مختلف داشتم و حتی با مدیر برنامه‌هایم در این خصوص صحبت کردم. ولی هیچکس فعلاً با خودم صحبتی نداشته است.

قاضی ادامه داد: روز پنج‌شنبه رویانیان با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفت و گفت: شما در لیست علی دایی هستید و قرار شد که مذاکرات خودمان را در این مدت دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من هم نظر مثبت خود را به رویانیان اعلام کردم، امروز هم سرپرست پرسپولیس با من تماس گرفت و گفت فردا در جلسه‌ای به باشگاه بیا تا دربارهٔ همه چیز صحبت کنیم و حالا باید ببینیم که ان‌شاءلله فردا چه اتفاقی می‌افتد.

مهاجم قرمزپوشان دربارهٔ سال سختی که با پرسپولیس پشت سر گذاشت نیز گفت: اگر قرار است من با پرسپولیس مذاکره کنم باور کنید به مسائل مالی زیاد توجه ندارم. من بیشتر به دنبال مسائل فنی هستم، متأسفانه پارسال اتفاقاتی افتاد که همه از آن خبر ندارند. من بیشترین فکرم بر روی این است که نظر مربی نسبت به من چیست تا بهترین تصمیم را بگیرم.

وی تأکید کرد: بیشترین هدفم کمک به پرسپولیس است. فوتبال مسائلی دارد که خودتان بهتر می‌دانید که اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید بد یا خوب باشد اما الآن دایی آغاز به کار کرده و ایشان اسطوره فوتبالی من است. دایی اسطوره فوتبالی خود من است. وقتی که ایشان باشگاه راه‌آهن بود و من هم در ذوب‌آهن توپ می‌زدم،‌ از طرف باشگاه آنها حتی با من تماس گرفتند که من به خاطر شرایط نتوانستم در خدمت ایشان باشم. شخصاً دایی را دوست دارم و امیدوارم در یک شرایط کاری خوب در کنار ایشان فوتبالم را ادامه بدهم.

قاضی در پاسخ به این سؤال که شما فکر می‌کنید چند درصد احتمال دارد در پرسپولیس بمانید، گفت: همه چیز بستگی به صحبت و مذاکره فردا دارد، متأسفانه سال قبل یکسری اتفاقات تلخ افتاد و دوست ندارم دیگر تکرار شود. می‌خواهم شرایطی باشد که هم برای من و هم برای پرسپولیس خوب باشد و مطمئن باشید من صد درصد دوست دارم پیراهن تیم ملی را هم از طریق همین پرسپولیس پس بگیرم که امیدوارم این اتفاق بیافتد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.