قاضی‌پور: تمامی تبصره‌های الحاقی لایحه اصلاحیه بودجه ۹۲ حذف شود / لاریجانی: درخواست از نمایندگان برای موافقت با این پیشنهاد

فروردین ۱۴۰۳

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از پیشنهادات بگذریم چرا که ما نمی‌خواهیم لایحه اصلاحیه را چاق و چله کنیم بلکه یک لایحه با حداقل اصلاحات نیز می‌تواند به دولت کمک کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رسیدگی به لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۲ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه پیشنهاد حذف تمامی تبصره‌های الحاقی این لایحه را مطرح کرد.  
 
پس از مطرح شدن این پیشنهاد علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: ما می‌خواهیم لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۲ را با حداقل اصلاحات تصویب کنیم از این رو از نمایندگان می‌خواهم که از الحاقیه‌ها بگذرند چرا که اگر نمایندگان مجلس وقت خود را به این الحاقیه‌ها اختصاص دهند به زمان ارائه لایحه بودجه سال ۹۳ خواهیم رسید.  
 
وی افزود: از پیشنهادات بگذریم چرا که ما نمی‌خواهیم لایحه اصلاحیه را چاق و چله کنیم بلکه یک لایحه با حداقل اصلاحات نیز می‌تواند به دولت کمک کند.  
 
پس از مطرح شدن پیشنهاد قاضی‌پور در صحن علنی مجلس این پیشنهاد به رای گذاشته شد و وکلای ملت با ۱۴۰ رای موافق، ۴۲ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۲۸ نماینده حاضر به این پیشنهاد رای مثبت دادند و از همه تبصره‌های الحاقی عبور کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.