قاضی: امیدوارم دیگر توپم به تیر دروازه نخورد / استقلال به بی‌عدالتی فوتبال باخت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال نوشت:

محمد قاضی ابراز امیدواری کرد تیم بتواند در بازی با فجرسپاسی برنده میدان باشد. این مهاجم اعلام کرد استقلال مقابل سپاهان به بی‌عدالتی فوتبال باخت.
*در بازی با سپاهان بدشانسی ‌آوردید و نتیجه را واگذار کردید؟
واقعا بسیار خوب بازی کردیم و یکی از بهترین‌بازی‌هایما ن را به نمایش گذاشتیم، اما فوتبال همین است همیشه تیم برتر میدان برنده بازی نیست. اگر کمی شانس داشتیم برنده می‌شدیم حداقل نتیجه عادلانه در این بازی مساوی بود هرچند که معتقدم در برابر بازی خوبی که انجام دادیم باید برنده میدان می‌شدیم با این حال امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم برنده شویم.
*خودتان هم در این بازی می‌توانستید گل بزنید، اما توپ‌تان به تیر دروازه خورد یا با فاصله اندکی از کنار دروازه گذشت؟
درست است، واقعا در این صحنه هم بدشانسی آوردم، اما امیدوارم این بار توپم به تیر نخورد و مستقیم وارد دروازه شود.
*اتفاقا در همین بازی یکی از آماده‌ترین‌ بازیکنان استقلال بودید و بسیار هم امیدوار کننده نشان دادید؟
من از روز اولی که به استقلال آمدم گفتم برای پیراهنی که برتن دارم همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین بازی‌ها را انجام برای تیمم انجام بدهم، البته جدا از من،‌همه بچه‌ها هم خوب بودند. همه برای تیم زحمت کشیدند، اما واقعا بسیار بدشانسی آوردیم که نتوانستیم به برد برسیم امیدوارم در روزهای بعد برنده بازی باشیم و بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. جا دارد از هواداران استقلال هم یک تشکر ویژه کنم،‌ آنها در بازی ما مقابل سپاهان وقتی سوت پایان بازی به صدا در آمد همه هواداران ایستاده تیم را تشویق کردند که حکایت از فهم فوتبالی آنها دارد. هواداران ما بسیار با شعور و فهمیده می باشند و متوجه شدند استقلال به بی‌عدالتی فوتبال باخت.
*استقلال در نیمه دوم فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشت سبب اینکه این موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شد چه بود؟
درست است. واقعا بازی در دست ما بود و فکر نکنم در این چند سال قبل هیچ‌وقت سپاهان مقابل تیمی اینقدر تحت فشار بود. ما هرچه زدیم به در بسته خورد و شاید این هم از بدشانسی‌های ما بود.
*قضاوت فغانی هم روی بازی تاثیرگذار شده بود؟
من به عنوان بازیکن استقلال نمی‌توانم نظری در این‌باره بدهم و بهتر است کارشناسان در خصوص قضاوت ایشان صحبت کنند.
*اتفاقا در یکی از صحنه‌ها روی شما هم در محوطه جریمه خطا شد که داور از این صحنه هم گذشت؟
بله در آن صحنه هم واقعا روی من خطا شد و فکر می‌کنم می‌توانست خطای پنالتی باشد ولی به هر حال بهتر است کارشناسان در این باره نظر بدهند.
*این هفته باید به مصاف فجرسپاسی بروید. چه پیشی‌بینی از این دیدار دارید؟
فجر در دو بازی اخیر خود نتیجه نگرفته ولی این سبب نمی‌شود که ما حریف را دست‌کم بگیریم. فجر تیم دونده و جوانی است اما همه هدف ما این است که در این دیدار به برد برسیم تا از حیثیت استقلال دفاع کنیم. اگرچه بازی پخش مستقیم در بالا رفتن انگیزه بازیکنان جوانی فجر تاثیر دارد، اما همه سعی و تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا شکست برابر سپاهان را جبران کرده و با بردی که ان‌شاءا… در شیراز به دست می‌آوریم، دل هواداران‌مان را شاد کنیم.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.