قاضی سابق به اتهام قتل همسر سومش پای میز محاکمه

کدخبر: ۷۱۴۹۹

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد – ۱۷:۴۵

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

قاضی سابق به اتهام قتل همسر سومش پای میز محاکمه

جلسه دادگاه قاضی سابق دادگستری شهرستان سلماس که متهم به قتل همسر سوم خود است ، به علت حضور نیافتن مادر مقتول و کارشناس اسلحه شناسی در دادگاه تجدید وقت شد.

مهر، ماموران کلانتری شهرستان خوی عصر ۲۳ شهریور سال ۸۴ در جریان شلیک مرگبار به زن ۱۷ ساله ای به نام مریم قرار گرفتند. در حالی که شوهر این زن ادعا می کرد همسرش خودکشی کرده، به هم ریختگی صحنه جنایت حکایت از درگیری قربانی با عامل جنایت داشت.

بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل به خاطر تناقض گویی شوهر قربانی دستور بازجویی از او را صادر کرد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد این مرد به خاطر سوءظن شدید و اختلاف با همسرش هنگامی که از خانه خارج می شد، در خانه را قفل می کرد و دو همسر سابق وی نیز در طول زندگی با او بارها از سوی شوهرشان تهدید به قتل شده اند.

همچنین پلیس در بازرسی از خانه متهم، دوربین های مداربسته ای کشف کرد که در آن متهم با ثبت تصاویر، رفتارهای لحظه به لحظه همسرش را در خانه مورد کنترل قرار می داد. اما تصاویر صحنه مرگ زن جوان به طور کامل از حافظه این دوربین ها پاک شده بود.

با گزارش کارشناسان پزشکی قانونی و اسلحه شناسی موضوع خودزنی زن جوان به کلی رد شد و پرونده با قرار عدم صلاحیت در اختیار قضات شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. متهم نیز در جلسات محاکمه ضمن رد اتهامش موضوع مرگ همسرش را خودکشی اعلام کرد.

متهم تاکنون دوبار در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده که یک بار به قصاص محکوم شد اما قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض کردند. متهم در دومین دور محاکمه تبرئه شد که این بار هم حکم او نقض شد.

متهم قرار بود امروز در دور سوم محاکمه در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران به دفاع از خود بپردازد که به دلیل حضور نیافتن مادر مقتول و کارشناس اسلحه شناسی جلسه دادگاه تجدید شد.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.