قاضی: شلوغی خط حمله پرسپولیس ارتباطی به من ندارد/ به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم

به گزارش خبرآنلاین؛قاضی  ابتدا در خصوص شرایط پرسپولیس می‌گوید:« خوشبختانه وضعیت نسبتا خوبی داریم و امیدوارم تا شروع لیگ برتر خوزه مانوئل شناخت بیشتری از تیم پیدا کند و با یک شرایط خوب بازی‌ها را شروع کنیم. چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم و سرمربی هم تاکتیک‌های مورد نظرش را پیاده کند.»
برخی معتقدند پرسپولیس با توجه به اینکه سرمربی‌اش را دیر انتخاب کرد در هفته‌های ابتدایی شاید دچار ناهماهنگی شود ولی قاضی می‌گوید:« پرسپولیس بازیکنان با تجربه‌ای دارد که خیلی زود می‌توانند به هماهنگی برسند. در ضمن مربی ما هم یک مربی کار بلد است و مطمئنا تلاش می‌کند تا خیلی زود شرایط تیم را مطلوب کند.»
خیلی‌ها از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند. قاضی در پاسخ به این سوال که آیا قول می‌دهی پرسپولیس قهرمان شود می‌گوید:«‌ به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم. همه تیم‌های لیگ برتر امسال شرایط خوبی دارند و چهار، پنج مدعی قهرمانی داریم. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ولی ما تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم.»
از قاضی در مورد شلوغی خط حمله پرسپولیس و اینکه فقط ۲ یا ۳ مهاجم می‌توانند در ترکیب ثابت قرار بگیرند سوال می‌کنیم. او اما در این خصوص می‌گوید:« شلوغی خط حمله ارتباطی به من ندارد و من به عنوان یک بازیکن نباید در این خصوص پاسخگو باشم. من در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد دارم و به عنوان یک بازیکن فقط وظیفه‌ام این است که بهترین عملکرد را داشته باشم.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.