قاضی پور: ایرادهای طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی هفته آینده برطرف می شود

نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرآنلاین، درباره طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور که چندی پیش در مجلس تصویب شد اما شورای نگهبان ایراداتی را به آن وارد کرد، گفت: بررسی ایرادات این طرح در دستور کار نشست های هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن ۵ جلسه برگزار خواهد کرد و در این نشست ها بررسی طرح ها و لوایحی که در این کمیسیون وجود دارد را به پایان می رساند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با نهایی شدن قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی گام بلندی برای توسعه تولید داخلی و حمایت از کارگران در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برداشته خواهد شد.
شورای نگهبان ۲۲ خردادماه سال جاری نظر خود را درباره این طرح اعلام کرد که بر اساس آن، ماده ۲ دارای همان ابهام در خصوص نبود اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی پتروشیمی است و ماده ۷ نیز از این حیث که مشخص نیست منظور از استثنائات این قانون، استثنائات این ماده است یا کل قانون، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد.
/۲۷۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.