قالیباف:هنوز روحیه بسیجی در نسل جوان وجود دارد

خبرگزاری آریا – شهردار تهران گفت : عملیات بازگشایی خط ۴ مترو ۳۰۰ ساعت طول کشید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، قالیباف در حاشیه بهره برداری دوباره از خط چهار مترو با بیان اینکه این کار با روحیه ای بسیجی انجام شد، افزود: خیلی ها شاید گمان می کردند تا سه ماه آینده این خط به مدار فعالیتش برنگردد اما این موضوع نشان داد که هنوز روحیه بسیجی دوران دفاع مقدس در نسل های جوان ما وجود دارد.
وی گفت : خدمات دهی خط ۴ متروی تهران از امروز طبق روال سابق انجام می شود.
شهردار تهران با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ایستگاه ارم سبز را طبق برنامه قبلی افتتاح خواهیم کرد، افزود : طبق برنامه در اردیبهشت ماه بنا بود خط چهار مترو یعنی از میدان شهید کلاهدوز تا اکباتان کامل و به خط پنج متصل شود که این کار در زمان مقرر انجام می شود.
قالیباف گفت : یکی از مسایل این است که همه مسافرانی که از کرج با مترو خط ۵ می آیند ناچارند در ایستگاه صادقیه به شبکه مترو در تهران وصل شوند و طبیعتاً این ایستگاه همیشه جزو پر ازدحام ترین ایستگاه های ماست که با افتتاح ایستگاه متروی ارم سبز کسانی که از خط پنج می آیند دو حق انتخاب پیدا می کنند یعنی هم از طریق ایستگاه ارم سبز و هم صادقیه می توانند به متروی تهران وصل شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از همه رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای اطلاع رسانی بجا، درست و تحلیل مناسب درباره حادثه خط ۴ مترو تهران تشکر کرد.
شهردار تهران با بیان اینکه باید ابعاد این حادثه و نحوه مدیریت آن باز شود، گفت : ابعاد خسارت ناشی از سیل می توانست خسارت بار تر از این باشد.
وی افزود : در سیل سال ۶۶ که در تجریش اتفاق افتاد حدود ۳۰۰ نفر تلفات داشتیم.
قالیباف گفت : به برکت لطفی که خدا به ما عطا کرد این حادثه تلفات جانی نداشت و حداقل تلفات مالی را هم به دنبال داشت و طبیعی است که این سیل اگر غیر از این مسیر را انتخاب می کرد در هر جای دیگر ازجمله خانه های مردم وارد می شد حتماً خسارت های غیرقابل جبرانی در پی داشت.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.