قالیباف:دولت را از دعوا خارج می‌کشم

۲۵اردیبهشت،

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دولت را از کشاکش دعواهای حزبی و سیاسی خارج می کشم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد باقر قالیباف  امروز در مسجد جامع شهر ایلام افزود: مهمترین چالش امروز کشور چالش مدیریتی  است و امروز تنش سیاسی در سطح مدیران کشور سبب فراموش شدن مردم شده است.

وی با اشاره به سابقه مدیریت خود در شهرداری گفت : در طول دوره مدیریتم هیچ تنش سیاسی در حوزه شهرداری پیش نیامده  است و همیشه ، هم اصلاح طلب و هم اصولگرا  در کنار هم بدون هیچ تنشی مشغول خدمت بوده ایم.

این کاندیدای اصول گرا درجمع ایلامی ها گفت: اگر توفیق پیدا کنم و رئیس جمهور شوم ، با یک مدیریت جهانی و انقلابی به مردم خدمت بی منت ارائه می دهم.

قالیباف در دیدار امروز خود با مردم ایلام که ستاد تبلیغاتی وی آنان را سازماندهی شده از نقاط مختلف استان در صحن مسجد جامع ایلام گرد آورده بود ، محور سخنان خود را توجه به محرومیت های اقتصادی و نارسایی مدیریتی قرار داد و هیچ بحث سیاسی جنجالی  مبتنی بر مخالفت با طیف مقابل خود را طرح نکرد.

وی از قابلیت ها و توانمندی های کشاورزی و نفت و گاز استان ایلام  سخن گفت و اینکه این منطقه محروم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قالیباف به ایلامی ها قول داد، چنانچه رئیس جمهور شود ، یارانه های موجود ادامه پیدا می کند و برای روستاها هم به منظور احیای کشاورزی و دامداری  یارانه تولید اختصاص خواهد  داد.

بنا بر این گزارش ، حاضران در صحن مسجد جامع ایلام که تعداد بانوان بسیار چشمگیر بود ، در پایان با هیجان خاصی و با شعار قالیباف حمایتت می کنیم ، وی را بدرقه کردند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.