قالیباف به شهرری می‌رود

ایران > انتخابات– ممتازنیوز: سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف تاکید کرد: پس از مناظره تلویزیونی، قالیباف راهی شهرری خواهد شد و ساعت ۲۱ جمعه شب در جمع مردم این شهر سخنرانی خواهند داشت.

پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در‌گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: از آنجا که سومین مناظره تلویزیونی ۸ کاندیدای انتخابات یازدهم روز جمعه و ساعت ۴ بعد از ظهر برگزار خواهد شد،‌ قالیباف در این برنامه که اختصاص به بررسی برنامه‌های نامزدها در حوزه‌های سیاست داخلی و خارجی دارد، شرکت می‌کند.

وی افزود: پس از مناظره تلویزیونی، قالیباف راهی شهرری خواهد شد و ساعت ۲۱ جمعه شب در محل ورزشگاه شهر سالم پائین‌تر از میدان ساعی با مردم خداجو و نجیب شهرری دیدار و سپس سخنرانی خواهد داشت.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف خاطر‌نشان‌کرد: اولین مستند تلویزیونی محمد‌باقر قالیباف به سیمای جمهوری اسلامی ایران تحویل شده و امشب ابتدا ساعت ۲۰:۱۰ از شبکه اول و همچنین ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه جام جم پخش خواهد شد.

اسماعیلی همچنین از تاسیس جبهه مستضعفین حامیان ستاد انتخاباتی‌محمدباقر قالیباف و آغاز فعالیت گسترده آن در سراسر استان‌ها خبر داد.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.