قالیباف به شهردار غزه نامه نوشت

۰۱م آذر ،

Multimedia_pics_1386_2_Photo_2759.jpg

شهردار تهران در نامه ای به شهردار غزه ، ضمن ابراز همدری با مردم این شهر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا؛ متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای رفیق مکی

شهردار محترم غزه

سلام علیکم

خبر تجاور و تعدی مجدد رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، سبب تاسف و تالم عمیق اینجانب و تمامی انسان دوستان و آزادی خواهان جهان گردید. متاسفانه این اولین بار نیست که این رژیم جعلی و اشغالگر به دور از هرگونه انسانیت، حوادث غم انگیز و تلخی را رقم می‌زند . فجایعی که با قتل، کشتار و به شهادت رساندن زنان، مردان و به ویژه کودکان بی‌گناه و بی دفاع همراه است. جهانیان، بارها صحنه های دلخراش جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی را ملاحظه‌گر بوده‌اند.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از شهروندان آگاه و مسلمان تهران، ضمن محکومیت این قبیل جنایات، از تمامی انسان‌های آزاده و به ویژه مسلمانان جهان می خواهم با محکوم نمودن جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی و اعلام برایت و انزجار از آن، همبستگی و همدردی خود با شهروندان مقاوم و مظلوم فلسطینی بالاخص شهروندانی که در غزه و سایر سرزمین های اشغالی زندگی می کنند را اعلام داشته و از هرگونه تلاش و کوششی برای کمک رسانی و پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی و حامیان آن دریغ ننمایند. سرزمین یکپارچه فلسطین، قدس شریف و غزه عزیز پاره تن اسلامند و ان‌شاء‌الله به زودی به سرزمین‌های اسلامی ملحق خواهند شد.

فرصت را مغتنم شمرده سلامتی، عزت و توفیقات روز افزون جنابعالی و شهروندان شهرتان و همچنین دوام و بقای فلسطین، قدس شریف، غزه و نهضت مقاومت را از خداوند منان مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.