قالیباف در ارتباط با حمله ماموران شهرداری به کارواش سعادت آباد توضیح داد



تاریخ انتشار: ۹ February 2016 | 9:34 am

توضیح قالیباف درباره حمله شبانه در سعادت آباد

شهردار تهران در ارتباط با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حمله شبانه به یک کارواش در سعادت آباد توسط ماموران شهرداری اظهار کرد: در جریان این موضوع هستم و اصل درگیری تحت هر شرایطی کار ناپسندی است، آن را محکوم می‌کنم و دستور رسیدگی و پیگیری این مسئله را صادر کرده‌ام.

 ماجرای فیلم حمله شبانه در سعادت آباد

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در ارتباط با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حمله شبانه به یک کارواش توسط ماموران شهرداری اظهار کرد: در جریان این موضوع هستم و اصل درگیری تحت هر شرایطی کار ناپسندی است، آن را محکوم می‌کنم و بر این اساس دستور رسیدگی و پیگیری این مسئله را صادر کرده‌ام.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ماموران شهرداری در رسیدگی به تخلفات بر اساس حکم قضایی عمل می‌کنند و خود راسا در این مورد تصمیم نمی‌گیرند.

شهردار تهران تصریح کرد: فقط بخشی از فیلم که مربوط به درگیری بوده، منتشر شده است؛ این درحالیست که آن‌ها نیز با سنگ و چوب به ماموران آسیب رسانده و علاوه بر تخلف، به ماموری که می‌خواسته اجرای قانون کند، تجری کرده اند.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: طبیعی است که در برخورد با متخلفات آن‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهند؛ اما ماموران ما نباید درگیر می‌‌شدند و باید با روش دیگری این کار را انجام می‌دادند و مسئله را با عکس‌العمل مناسبی حل می‌کردند.

 

منبع: میزان

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.