قالیباف فردا به ارومیه و تبریز می‌رود

۱۱خردادماه،

محمدباقر قالیباف در ادامه سفرهای انتخاباتی خود فردا (یکشنبه) به شهرهای ارومیه و تبریز سفر می‌کند.

به گزارش ممتازنیوز،‌ پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف در گفتگو با فارس، از سفر فردا (یکشنبه) ۱۲ خردادماه این نامزد انتخابات به استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبرداد.

وی ادامه داد: آقای قالیباف صبح یکشنبه وارد مرکز استان آذربایجان غربی می‌شود و پس از زیارت مرقد شهدای انقلاب اسلامی با حضرت آیت‌الله حسنی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

اسماعیلی اعلام کرد که قالیباف ساعت ۱۰:۴۵ روز یاد شده در محل سالن ۳ هزار نفری واقع در خیابان ورزش حضور یافته و میان مردم مومن و غیور ارومیه سخنرانی می‌کند.

وی اضافه کرد: آقای قالیباف سپس راهی استان آذربایجان شرقی می‌شود و در مسیر نیز با مردم بخش‌ها و روستاهای منطقه دیدار می‌کند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه این نامزد انتخابات پس از ورود به تبریز و زیارت مرقد پاک شهدای انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله مجتهد شبستری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو می‌کند، تصریح کرد: پس از آن نیز دیدار و سخنرانی در جمع مردم متدین و شریف تبریز راس ساعت ۱۶:۴۵ در محل ورزشگاه شهید شریفی برنامه‌ریزی شده است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.