قالیباف: نمایندگان گلایه‌ها از دولت را در سینه محفوظ می‌دارند/نمی‌گذاریم مردم احساس تنهایی کنند

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به مساله‌ی معیشتی و اقتصادی گفت: مجلس در گام‌های پایانی طرح حمایت معیشتی از مردم است و با تفاهم با دولت نخواهیم گذاشت در این شرایط دشوار معیشتی مردم احساس تنهایی نکنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک سالروز امامت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: به تمامی عدالت‌طلبان، موحدین و مسلمین جهان این روز بزرگ را تبریک می‌گویم. دوره غیبت دوره آماده باش دائم مومنان و تلاش مستمر برای مبارزه با ظلم و برپایی حق است. منتظران حضرت قائم همیشه در تلاش دائمی برای اصلاح هستند و ملت صاحب الزمان هرگز احساس بن‌بست و چاره‌ نداشتن نمی‌کنند و به یاری خداوند در هر مسیر و جاده‌ای نشان خواهند داد که خدعه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده و شکست می‌دهند و مومنان وارثان حقیقی زمین هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اهانت‌های مجدد و اخیر کشور فرانسه به پیامبر اسلام (ص) گفت: دشمنی کم خردانه سردمداران فرانسه با پیامبر رحمت، قلب مومنان و موحدان جهان را به درد آورده است. آنها که کوچک‌ترین کلمات را در قبال خود تحمل نمی‌کنند حال برای دشمنی با اسلام و همه ادیان آسمانی بی‌حرمتی را به نهایت رسانده‌اند و نشان می‌دهند که بویی از انسانیت، مهربانی، صلح و مودت نبرده‌اند. اقدامات شنیع حاکمان فرانسه را محکوم می‌کنیم و با صدای بلند می‌گوییم که نور پیامبر اسلام (ص) و پیام خداوند با این اقدامات کور بی‌حاصل و ضد انسانی قابل خاموش کردن نیست. مکر دشمنان اسلام به خودشان باز خواهد گشت.

قالیباف با بیان این‌که درس پیامبر(ص)  در سراسر عمر مبارک خود به همه مسلمانان حفظ وحدت کلمه و رعایت اخلاق و مهربانی با بندگان خداوند بوده است، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ان‌شاءالله همه با تاسی از پیامبر (ص) ضمن انجام وظیفه خود نسبت به مردم جوانب اخلاق را در عبارات و انتقادات رعایت کنیم و کاستی‌ها و ناکارآمدی‌ها را برای حل مشکلات مردم به سمت تلاش بی‌وقفه و عمل به قانون هدایت کنیم.

وی تاکید کرد: اطمینان دارم که همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این پس حرف‌هایی که مردم به آنها می‌زنند و گلایه‌های مردم از مسئولان اجرایی را در سینه خود محفوظ می‌دارند و آن را به تلاش برای به حرکت در آوردن چرخ‌های اقدام در همه بخش‌های اجرایی کشور با اولویت مسائل اقتصادی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نظارتی مجلس شورای اسلامی تبدیل می‌کنند و دولت را از طریق نقد صریح و دلسوزانه، نظارت و کنترل بر بودجه و اجرای قوانینی که معطل مانده است یا خلاف قانون عمل می‌شود به مجلس و مردم پاسخگو می‌کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مساله‌ معیشتی مردم تصریح کرد: همان طور که ایشان به مساله حمایت معیشتی از مردم به خصوص افراد آسیب پذیر تاکید کردند باید بگویم که مجلس شورای اسلامی در گام‌های پایانی اجرایی سازی طرح حمایت معیشتی از مردم است و با تفاهم با دولت نخواهیم گذاشت در این شرایط دشوار معیشتی مردم احساس تنهایی کنند. ان‌شاء‌الله به زودی با حفظ کرامت ملت با همراهی مدیران اجرایی تامین کالاهای اساسی خانوارها را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.