قانون‌گرایی زمینه‌ای برای انسجام و وحدت ملی است

فروردین ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم با مقام معظم رهبری:

رئیس‌جمهور با تأکید بر ضرورت افزایش قدرت ملی، قانون‎گرایی را زمینه‌ای برای انسجام و وحدت ملی خواند و گفت: امیدوارم دولت یازدهم با کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی بتواند خدمت خود را هرچه زودتر به ملت شریف ایران آغاز کند.

به گزارش حوزه دولت ممتاز نیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم با مقام معظم رهبری ، با تبریک عید سعید فطر، این عید را عید ایستادگی و پایداری و تهذیب نفس خواند و با تشکر از همه ملت ایران برای حرمت‌داری این ماه مبارک افزود: رمضان، ماه وحدت است که همه ملت‌ها با مناسکی واحد پیوند خود را محکم‌تر می‌کنند.

رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد که رنج و خستگی کشورهای مسلمان به ویژه کشورهایی که امروز با دخالت خارجی دچار رنج مضاعف شده‌اند برطرف شود و عیدانه آنها در این عید بزرگ، رهایی از مشکلات بوجود آمده باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه غفران و رحمت واسعه الهی نیز است، افزود: لازم است به برکت این ماه، دل‌ها را پاک کنیم و محبت‌ها را گسترش دهیم.

رئیس‌جمهور با تأکید بر ضرورت افزایش قدرت ملی، قانون‎گرایی را زمینه‌ای برای انسجام و وحدت ملی خواند و اظهار امیدواری کرد؛ دولت یازدهم با کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی بتواند خدمت خود را هرچه زودتر به ملت شریف ایران آغاز کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.