قانون انتخابات هر چند سال یک‌بار باید بازنگری شود

۲۴م آذر ،

حجت‌الاسلام‌ سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر قانون انتخابات، در مجلس رای آورد، دولت نیز حق دارد که از آن دفاع کرده و یا آن را رد کند و در نهایت تعیین‌کننده اصلی در این زمینه، شورای نگهبان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه قانون انتخابات هر چند سال یک‌بار باید بازنگری شود، اظهار داشت: نمایندگان مجلس، منتخب مردم بوده و در جایگاه قانون‌گذاری باید راجع به اصلاح قانون انتخابات، نظرشان را اعلام کنند.

وی افزود: اگر این قانون در مجلس رای آورد، دولت نیز حق دارد که از آن دفاع کرده و یا آن را رد کند و در نهایت تعیین‌کننده اصلی در این زمینه، شورای نگهبان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: شورای نگهبان هم اجازه حضور مخالفان و موافقان این قانون و ابراز نظرشان را به آنها داده و در صورت تایید شورای نگهبان، این اصلاحات قانونی و لازم‌الاجرا برای همگان خواهد بود.

وی در رابطه با نحوه مبارزه جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام انقلاب اسلامی به جهانیان، رژیم صهیونیستی را در افکار عمومی جهان منزوی کرده است.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع همه‌جانبه ایران از فلسطین، جهانی کردن مسئله فلسطینیان و افشای جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در صحنه‌های بین المللی سبب انزجار جهانیان از این رژیم شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.