قاهره به پایتخت «القاعده» تبدیل خواهد شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

یک گزارش تفسیری درز یافته به خارج سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا موسوم به سیا به این نکته اشاره می‌کند که که در آینده نه چندان دور قاهره به کانون و پایتخت سازمان تروریستی «القاعده» تبدیل خواهد شد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، یک گزارش تفسیری درز یافته به خارج از سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا موسوم به «سیا» که بعضی از مطبوعات غربی نیز آن را منتشر نمودند، تاکید می‌کند که در آینده نه چندان دور قاهره، پایتخت مصر به کانون و پایتخت سازمان تروریستی «القاعده» تبدیل خواهد شد.

این گزارش تفسیری پیش‌بینی خود را بر نفوذ این سازمان در کانون و قلب قاهره، پایتخت مصر مستند و اظهار نموده که شیخ «محمد جمال الکاشف» معروف و ملقب به «ابو احمد» که پس از انقلاب ۲۵ ژانویه مصر از زندان آزاد شد، به عاملان حمله به سفارت آمریکا در بنغازی در ۱۱ سپتامبر قبل آموزش داده است.

در حمله به سفارت آمریکا در بنغازی در کشور لیبی سفیر آمریکا در این شهر به همراه سه دیپلمات دیگر آمریکایی در اعتراض به انتشار یافتن فیلم اهانت‌امیز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر(ص) کشته شدند.

بر این اساس این گزارش تفسیری آمریکایی نتیجه‌گیری می‌کند که راه عناصر القاعده برای نفوذ در پایگاه‌های نظامی در صحرای لیبی هموار شده است.

همچنین منابع امنیتی تاکید می‌کنند که تحقیقات اولیه در قضیه گروهک تروریستی که اقدام به منفجر نمودن یک ساختمان در شهر «النصر» نمودند، به این نکته اشاره می‌کند که ۵ متهم دستگیر شده در این ارتباط لباس‌های نظامی به تن داشتند و آموزش‌های خود را از سازمان القاعده در لیبی از طریق اینترنت می‌دیدند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.