قایقرانان خوزستانی با شعار حفاظت از محیط زیست طول رودخانه کارون را پارو زدند

۱۲م اسفند ،

شنبه قایقرانان خوزستانی با شعار حفاظت از محیط زیست طول رودخانه کارون را پارو زدند دو نفر از دوستداران محیط زیست خوزستانی با شعار حفاظت از محیط زیست طول رودخانه کارون را پارو زدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان، دو نفر از دوستداران محیط زیست به نام های مهدی شلاگه و حاتم چالوچی با شعار حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است و برای سربلندی نام خلیج همیشه فارس طول رودخانه کارون را در حوزه استان خوزستان با قایق پارو زدند.
این دونفر که سفر خود را از شش روز پیش از دزفول آغاز کرده بودند  امروز صبح وارد اهواز شدند و مورد استقبال مسئولین محیط زیست استان قرار گرفتند ، آنها در سخنانی از مردم استان خوزستان و مهمانانی که در ایام نوروز به استان خوزستان مسافرت می کنند خواست تا ضمن بهره مندی از نعمت های خدادادی در حفظ محیط زیست کوشا باشند. 
گفتنی است این دونفر در طول مسیر خود باتوقف در روستاهای همجوار رودخانه کارون ضمن آموزش و توزیع بروشور بر ضرورت حفظ محیط زیست به عنوان یک امانت برای نسلهای آینده تاکید می نمودند، آنها بعد از استراحتی کوتاه اهواز را به مقصد آبادان ترک نمودند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.