قاچاق اسپرم از زندان اسرائیل

دسته بندی : اخبار

همسر این زندانی که از۱۵سال پیش درزندان های رژیم صهیونیستی به سرمیبرد باقاچاق اسپرم خود به خارج اززندان ازطریق لقاح مصنوعی باردار واخیرا دومین فرزند خانواده خود را به دنیا آورد.انتشار این خبر جنجالی صهیونیستها را با سوال جدی روبرو ساخته زیرا آنها میگویند انجام چنین کاری در زندان هداریم امکان پذیر نیست.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی جنجالی خبرداد: یک زندانی فلسطینی با قاچاق اسپرم خود به بیرون از زندان برای بار سوم پدر شد. همسر این زندانی از طریق لقاح مصنوعی باردار و فرزند این زوج اخیرا متولد شد. هنوز مشخص نیست اسپرم این مرد چگونه از زندان خارج شده است.

به گزارش نیک صالحی به نقل از البرز همسر یک زندانی فلسطینی با استفاده از اسپرم شوهرش که به بیرون از زندان قاچاق شده بود، صاحب فرزند شد. این زن ۳۲ ساله از طریق لقاح مصنوعی باردار شده و فرزند پسر این زوج که نام “مهند” را بر وی گذاشته‌اند، در بیمارستانی در شهر نابلس متولد شد.

عمار الزبن، پدر این نوزاد، یکی از اعضای سازمان اسلامگرای حماس است که ۳۲ بار به حبس ابد محکوم شده و هم اکنون مشغول گذراندن دوران حبس خود در زندان “هداریم” اسرائیل است. او از ۱۵ سال پیش تا کنون در زندان به سر می‌برد و اجازه ملاقات با همسرش را نداشته است.

این زوج فلسطینی همچنین صاحب دو دختر هستند. دلال الزبن، همسر این زندانی، با ابراز خوشحالی از به دنیا آمدن این نوزاد اظهار داشت: «همسرم و من، دختران و خانواده‌هایمان مدت زیادی چشم انتظار این لحظه بودیم.»

زمانی که دختر اول این زوج ۱۸ ماهه بود، سربازان اسرائیلی عمار الزبن را بازداشت کردند. همسر وی در آن زمان دومین دختر را پنج ماهه باردار بود.

به گفته‌ی خواهر ۱۶ ساله این نوزاد، تولد وی “نخستین لحظه واقعی خوشبختی” در خانه‌ی آنها از ۱۵ سال پیش تا کنون بوده است.

هنوز مشخص نیست که اسپرم این زندانی از چه راهی به خارج از زندان منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه و به نقل از یکی از مسئولان زندان “هداریم”، امکان برقراری رابطه جنسی میان زندانیان و همسرانشان در این زندان غیرممکن است و تمامی ملاقات‌ها از سوی مأموران زندان به دقت کنترل می‌شوند.

سالم ابو خیزران، مدیر درمانگاهی که این نوزاد در آن به دنیا آمده، گفته است که این زوج صراحتا خواستار فرزند پسر بوده‌اند و لقاح مصنوعی سومین بار، پس از دو تلاش ناموفق، صورت گرفته است.

www.ebhamlinks.com | قاچاق اسپرم از زندان اسرائیل
سامر سمارو، مدیر سازمان دفاع از حقوق زندانیان در نابلس، داشتن فرزند را “جزو حقوق زندانیان” دانسته و اظهار داشته است: «ما امیدواریم که روزی با طرف اسرائیلی به توافق برسیم.» او با اشاره به ایگال عمیر، یهودی افراطی و عامل ترور اسحاق رابین، نخست‌وزیر اسرائیل، خاطر نشان ساخت: «وقتی که حتی قاتل رابین می‌تواند از درون زندان صاحب فرزند شود، چرا فلسطینی‌ها نباید اجازه آن را داشته باشند؟»

ایگال عمیر در سال ۲۰۰۶ و در زمانی که در تلاش برای قاچاق اسپرم از زندان بود، گیر افتاد اما بعد اجازه رسمی برای لقاح مصنوعی را دریافت کرد. او در سال ۲۰۰۷ صاحب یک فرزند پسر شد.

مطالب مشابه:

نویسنده: ابهام     مرداد ۳۰م,

بدون نظر


سرگرمی,خبری,دانلود,دانلود آهنگ,دانلود موزیک,دانلود فیلم,فیلم ایرانی,دانلود سریال,عکسهای جدید,عکسهای بازیگران,سایت خبری,دانلود کلیپ,یارانه ها,واریز یارانه ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.