قبر “علی بن أبی طالب” را هم نبش خواهیم کرد!

۱۴اردیبهشت،

ما قبر “علی بن أبی طالب” را هم نبش خواهیم کرد و “مهدی” (امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نیز از سرداب خارج کرده و به قتل خواهیم رساند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از شیعه آنلاین، در حالی که بیش از چند روز از اقدام وقیحانه، جنایتکارانه، ضد بشری و ضد دینی در نبش قبر صحابی جلیل القدر “حجر بن عدی” توسط وهابیون تروریست در سوریه نمی گذرد،‌ این بار یک وهابی دیگر تهدید دیگری مطرح کرده است.

این وهابی افراطی سعودی با انتشار یافتن مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر، آرزو کرده که حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها تخریب و نیز قبر حضرت أمیرالمؤمنین علی علیه السلام توسط وهابیون نبش شود.

وی در این مطلب خود نوشته: آرزو می کنم که سوریه و عراق از مشرکان به “علی بن أبی طالب” آزاد گردد زیرا آزادی این دو کشور از آزادی فلسطین از دست یهودیان هم مهم تر است!

این وهابی افراطی که “عبدالله الترکی” نام دارد، همچنین خود را از “نوادگان معاویه بن أبی سفیان” معرفی کرده و شیعیان را “رافضی” می نامد.

او در ادامه می افزاید: ما قبر “علی بن أبی طالب” را هم نبش خواهیم کرد و “مهدی” (امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نیز از سرداب خارج کرده و به قتل خواهیم رساند. این یک تهدید نیست بلکه وعده ما به رافضی ها است. آرزوی ما نبش قبر “زینب بنت علی” است!


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. یا الله:

    ان شاءالله منتقم اهل بیت علیهم السلام میاد و شما حرامزاده ها رو گردن میزنه

  2. زهرا:

    یا مهدی چشم به راه توایم این جان ناقابل را برای چه میخواهیم جز اینکه به فدایت گردیم

  3. کیاسا:

    اللهم عجل الولیک الفرج
    اللهم عجل الولیک الفرج
    اللهم عجل الولیک الفرج

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.