قبلا فکر می‌کردیم اسناد انقلاب اسلامی ارث پدرمان است، الان به این نتیجه رسیدیم مال همه است

به گزارش خبرآنلاین هدایت الله بهبودی، مدیر دفتر ادبیات انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی «پایگاه اطلاع‌رسانی انقلاب اسلامی» گفت: آنچه که امروز رونمایی می‌شود دستاورد جوانهایی است که در این دفتر با ما همکاری می‌کنند. خوشبختانه جوانها آبرویی برای ما هستند.

وی افزود: وضعیت تاریخ نگاری امروز در کشورمان امیدوارکننده‌ است. اگر الان مقایسه با قبل انجام دهیم و ضعیت اطلاع‌رسانی قابل توجه نیست و پیشرفت به صورت تصاعدی پیش می‌رود. از سوی دیگر افتتاح سایت نوعی تشخص است، الان هر سازمان و دفتری باید پایگاهی داشته باشد. نمی گویم ما از این تفکر دور بودیم اما سعی کردیم از ظاهر عبور کنیم و به محتوا برسیم اگر بخواهیم در اقتصاد زنده بمانیم مجبور به تولید هستیم. در فرهنگ هم ناچار به تولید بپردازیم تا جایگاه خوبی پیدا کردیم.

بهبودی در ادامه اظهار داشت: وقتی سال ۷۲ کتاب ساواک و روحانیت چاپ کردیم دوستی که این سندها را به حوزه آورد توبیخ شد و پست سازمانیش را از دست داد. اما امروز همان سازمان ۱۰۰ هزار سند را عرضه کرده یا روزی پیدا کردن یک سند در مجلس آرزو بود اما الان با چند حرکت موس می‌توانیم سندهای دلخواهمان را پیدا کنیم.

وی افزود: ما هم قبلا فکر می‌کردیم اطلاعات و اسناد درباره انقلاب اسلامی ارث پدرمان است و الان به نتیجه رسیدیم مال همه است و الان حس و حال مالکیت اسناد دگرگون شده است.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.