قبل از دکوراسیون منزل iبه این پرسش ها پاسخ دهید

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

قبل از دکوراسیون منزل iبه این پرسش ها پاسخ دهید

استاندارد دکوراسیون داخلی iبه شما حکم می کند ابتدا iبه یک پرسش نامه ۵۰سوالی پاسخ دهید تا براساس نوع پاسخ ها، سلیقه شما برای طراح روشن شود. فراموش نکنید که پاسخ کاملا دقیق iبه تک تک این سوالات می تواند در بسیارزیباتر شدن فضای منزل شما و از همه مهم تر کاهش iبها هایتان تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

پرسش نامه استاندارد برای آگاهی طراح از آنچه شما میباشید، آنچه می خواهید، iبه علاوه آنچه شما در مورد آن آگاهی ندارید ولی طراح از نحوه پاسخگویی شما متوجه آن می گردد و در نهایت نتیجه حاصل از آن iبه یک دکوراسیون بسیارزیبا، مناسب و با صرفه اقتصادی می انجامد در اغلب موارد دربردارنده بیش از ۵۰ پرسش اساسی است که در نهایت در ۷ گروه کلی می توان آن را طبقه بندی کرد.

بنابراین اگر طراح شما در اولین جلسه پرسشنامه ای عریض و طویل با پرسش های فراوان پیش روی شما قرار داد تعجب نکنید، حوصله iبه خرج دهید و با دقت iبه همه آنها پاسخ دهید؛

حتی اگر احساس کردید باید در مورد یک سوال بیش از آنچه از شما خواسته شده توضیح دهید یا حتی سوال تازهی را iبه سوالات اضافه کنید اصلا درنگ نکنید و حتما این کار را انجام دهید؛ شاید نکته ای مدنظر شما باشد که iبه ذهن طراح هم نرسیده است!

اولین گروه سوالات iبه پرسش های کلیدی مربوط iبه فضای منزل اختصاص دارد؛ پرسش هایی برای آگاهی از تعداد اتاق ها، کاربرد هر یک از این فضاها iبه عنوان مکانی مناسب برای صرف غذا یا تجمع اشخاص خانواده، احساس نیاز iبه اتاق های بیشتر و نوسازی منزل در کنار نوآرایی آن، در این گروه جای می گیرند.

دسته دوم پرسش هایی می باشند که اطلاعات کاملی را درباره اعضای خانواده در اختیار طراح می گذارد؛ این پرسش ها مواردی همچون، تعداد اعضای خانواده، جنسیت ها، قد اعضا، شرایط سنی، وجود یا عدم وجود کودک، اشخاص سالخورده یا حیوان خانگی، را در بر می گیرد.

سومین گروه سوالات iبه شرایط خاص و گرایش های اعضای خانواده مربوط می گردد؛ وجود فرد معلول در خانواده، گرایش های اجتماعی و مذهبی و سایر نیازهای خاصی که ممکن است در این رابطه مطرح شود در این دسته از سوالات جای می گیرد.

گروه چهارم سبک و سلایق مورد پسند برای دکوراسیون منزل است؛تمایل iبه استفاده از وسایلی خاص در مکان های مورد توافق اعضای خانواده و تمایل iبه استفاده از تصاویر خاص در منزل در این طبقه بندی قرار دارد.

میزان، تعدد و کیفیت رفت آمد با دوستان،آشنایان و فامیل گروه پنجم سوالات را دربر می گیرد؛ پرسش هایی در مورد اینکه میهمانی ها هر چند وقت یکبار، با چه تعداد و با چه سرویس خاص ارائه می گردد، در این گروه جای دارد.

دسته ششم سوالات شامل نحوه نورپردازی و دمای موردنظر است؛ طراح حرفه ای می تواند ضمن توجه iبه نظر شما در مورد دما و نور مناسب، نیاز منزل شما را در این زمینه تامین و با دکور طراحی شده هماهنگ کند.

اما دسته هفتم سوالات تنها یک پرسش کلیدی را دربر می گیرد که شاید برای بعضی اشخاص مهم ترین وجه دکوراسیون محسوب شود و آن میزان iبها ای است که شما برای دکور کردن خانه خود اختصاص داده اید؛

حداکثر iبها ای که شما برای دکور کردن منزل خود پرداخت می کنید قطعا در نحوه و کیفیت دکوراسیون منزل شما اثرگذار خواهد بود. باز هم تاکید می کنیم، سوالات طراح و پرسش نامه وی را جدی بگیرید و با دقت iبه همه آنها پاسخ دهید؛ مطمئن باشید ضرر نمی کنید!

منبع:روزنامه دنیای اقتصاد

ممتازنیوز – دکوراسیون
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.