قتل جوان بوکسور به دست برادرش

جامعه

مرد جوان که به خاطر اختلاف بر سر یک پیراهن برادر بوکسور خود را به قتل رسانده بود صبح امروز به تشریح جنابت خود پرداخت. پس از آخرین دفاعیات متهم رئیس دادگاه و ۴ قاضی مستشار برای حضور حکم قانونی وارد شور شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده رحیم ۳۴ ساله متهم است برادر کوچک خود را در تاریخ ۲۰ شهریور سال ۸۹ به خاطر درگیری بر سر یک پیراهن به قتل رسانده است.

در حالی که تحقیقات در رابطه با این پرونده در دادسرا ادامه داد: اولیای دم با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند. صبح امروز جلسه دادگاه از جنبه عمومی جرم در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: با توجه به بیم تجری متهم از ارتکاب قتل برای او از جنبه عمومی جرم تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه قاضی همتیار رئیس شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران با تفهیم اتهام به رحیم از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه اظهار داشت: روز حادثه من در محل کار خودم بودم از خانه با من تماس گرفتند و گفتند حال پدر بد شده است. سریع خود را به خانه رساندم. برادر کوچکم به نام سجاد وقتی دید من پیراهن او را پوشیده‌ام به این کار اعتراض کرد و سر همین موضوع کوچک با هم درگیر شدیم. سجاد بوکسور بود و به راحتی می‌توانست مرا کتک بزند من هم برای دفاع از خود از روی زمین یک کارد میوه خوری برداشتم که نمی‌دانم چطور شد به گردنش اصابت کرد. وقتی متوجه شدم سجاد فوت کرده است خودم را به کلانتری ۱۷۰ معرفی کردم.

در ادامه وکیل متهم در دفاع از موکلش گفت: رحیم دارای سابقه کیفری نیست و بعد از قتل از کار خود ابراز پشیمانی کرده و برای وی تقاضای بخشش دارم.

متهم نیز در آخرین دفاعیات خود اظهار داشت: من و سجاد رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم و به خاطر قتل او عذاب وجدان گرفته‌ام. خواهش می کنم مرا مستحق تخفیف بدانید تا هرچه زودتر به سر زندگی‌ام باز گردم.

پس از آخرین دفاعیات متهم رئیس دادگاه و ۴ قاضی مستشار برای حضور حکم قانونی وارد شور شدند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.