قتل دختر بخاطر مشکل اخلاقی

مادری که دخترش رابه خاطر مشکلات اخلاقی با روسری خفه کرد

یسنا نوشت:

معاون اجتماعی پلیس آگاهی نیروی انتظامی از دستگیری مادر و دختری خبر داد که با استفاده از روسری دختر دیگرش را کشته بود.

سرهنگ چمنی در تشریح خبر دستگیری عاملان قتل دختری ۱۸ ساله در شهرستان اسفراین گفت: ماموران پلیس آگاهی اسفراین در ۲۲ خردادماه سال جاری از طریق دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره فوت مشکوک در یکی از بیمارستان‌های این شهر قر ار گرفتند. با ثبت این گزارش ماموران پلیس آگاهی برای تعیین صحت و سقم گزارش دریافتی به بیمارستان موردنظر اعزام شدند که ماموران در این بیمارستان با جسد دختری ۱۸ ساله به نام «زهره» روبرو شدند که در قسمت گردن این فرد آثار کبودی و جراحت مشهود بود.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه با تایید گزارش دریافتی ماموران پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ صادق نامور رییس پلیس آگاهی فرماندهی استان خراسان‌شمالی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند گفت: ماموران در بررسی اولیه دریافتند که این دختر ۱۸ ساله دارای مشکلات اخلاقی بوده و مدت یکسالی است که از منزل متواری شده است. چمنی با بیان اینکه ماموران در بررسی اولیه دریافتند که این دختر شب قبل از مرگش به منزل بازگشته و به طور مرموز و مشکوکی جان خود را از دست داده است گفت: با توجه به جراحت مشهود بر روی گردن متوفی، کاراگاهان والدین زهره را به پلیس آگاهی دلالت و از آنها در مورد نحوه فوت دخترشان تحقیق کردند.

وی با بیان اینکه والدین این دختر ۱۸ ساله در اظهارات خود مدعی شدند که زهره شب حادثه به علت بیماری قلبی فوت کرده است، گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات متوجه اظهارات ضد و نقیض والدین متوفی شدند که نهایتا پدر و مادر زهره در بازجویی لب به اعتراف گشودند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا افزود: مادر زهره در اعترافات خود ضمن تایید مشکلات اخلاقی دخترش، عنوان کرد که این دختر آبروی خانوادگی ما را برده و شب گذشته برای گرفتن شناسنامه به منزل مراجعه کرد اما من به بهانه‌ای مانع از رفتن او شدم و از او خواستم امشب را در منزل بماند تا فردا صبح شناسنامه‌اش را به او بدهم. اما پس از آن که زهره به خواب رفت با استفاده از روسری خودش و با همکاری دختر دیگرم وی را خفه کردم و به اقوام و همسایگان اعلام کردیم که زهره به دلیل بیماری قلبی جان خود را از دست داده است.

چمنی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی خواهر این فرد نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد گفت: خواهر زهره نیز در اعترافات خود عنوان کرد که با همدستی مادرش اقدام به قتل خواهرش کرده است. در حال حاضر متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام‌قضایی قرار دارند.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.