قتل راننده تاکسی در نیمه شب

۲۷خردادماه،

راننده ۴۳ ساله ای به دست فرد یا اشخاص ناشناس در نیمه های شب و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید.

به گزارش مشرق به نقل از خراسان، نیمه شب قبل اهالی روستای اوارش در حاشیه شهر مشهد متوجه فریادهای دلخراش مردی شدند که با صدای بلند از مردم کمک می خواست. اهالی که در تاریکی شب به سمت صدا حرکت کرده بودند خودرو پرایدی را در حاشیه جاده ملاحظه کردند. آنان وقتی کنار خودرو رسیدند با پیکر غرق به خون راننده خودرو روبه رو شدند و بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ و اورژانس اطلاع دادند.

دقایقی بعد ماموران اورژانس به محل رسیدند و پیکر خون آلود مرد ۴۳ساله را به بیمارستان امدادی منتقل کردند اما در معاینات اولیه مشخص شد که راننده مذکور بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو و خونریزی شدید جان خود را از دست داده است. از سوی دیگر نیز نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اعلام کردند.

عقربه های ساعت دقایق اولیه بامداد را نشان می داد که مقام قضایی به همراه کارآگاهان پلیس جنایی آگاهی خراسان رضوی عازم بیمارستان و محل جنایت شد. بررسی های اولیه حاکی از آن بود که ضربات چاقو به نواحی شکم و گردن راننده اصابت کرده است اما به اموال داخل خودرو دستبرد زده نشده است.

 گزارشات حاکی است: در ادامه تحقیقات هویت راننده به نام (ق- ح) مشخص شد و به دلیل وجود علامت های تاکسی خطی روی خودرو نیز این احتمال قوت گرفت که راننده مذکور به شغل مسافرکشی اشتغال داشته است. پس از انجام تحقیقات مقدماتی، جسد این مرد برای انجام معاینات به پزشکی قانونی انتقال یافت و بررسی های کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات صریح قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک آغاز شد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.